Se fru flickvän knulla andra

• Thread starter Deleted member 68599
  • Startdatum

LosRunker

Medlem
Jag brukar låna ut min sambo och jag ser henne gärna med både äldre och yngre killar.
För henne har inte kuk storleken så stor betydelse men den bör vara över 14 och grov.
Jag vill se henne med stora kukar :p

Nästa grej jag skulle vilja se henne med andra är med 2 st kompisar

tasken94

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag brukar låna ut min sambo och jag ser henne gärna med både äldre och yngre killar.
För henne har inte kuk storleken så stor betydelse men den bör vara över 14 och grov.
Jag vill se henne med stora kukar :p

Nästa grej jag skulle vilja se henne med andra är med 2 st kompisar
Häftigt, var träffar ni männen?

tjommen

Välbekant medlem
Ålder
43
Kön
Man
träffade ett annat par med min sambo för några år sedan. Vi knullade, sög och slickade som galningar. Bästa händelsen var när jag knullade min sambo och han plötsligt penetrerade mig bakifrån. Näst bäst var när han knullade min sambo medans hans fru sög av mig och masserade min prostata. Men att se tjejerna ta hand om varandra var riktigt härligt att se också.

D

Deleted member 71436

Gäst
En ung snygg vältränad kille med stor kuk hade varit det bästa för mig! Att sitta och onanera och kolla på då hon njuter av en kille som tar henne bakifrån med mycket större kuk än mig hade fått mig att gå igång sjukt mycket! Att de båda knullar så intensivt och skönt att de struntar i mig totalt hade fått mig lika tillfredsställd som de blir!

Äldre man hade jag inte haft något mot heller sålänge hon tänder på honom!

Couple 006

Välbekant medlem
Vi har haft trekant med en en annan man och har då haft glädjen av att se min hur min fru blir knullad av en annan man i hennes favorit ställning bakifrån, härligt att se hur dom båda två njuter av att knulla , och höra hur kåt hon blir av att känna en annan man och när han sprutar ut över hennes rumpa och upp över ryggen han var några år yngre än oss två

Sten Berg

Aktiv medlem
En ung snygg vältränad kille med stor kuk hade varit det bästa för mig! Att sitta och onanera och kolla på då hon njuter av en kille som tar henne bakifrån med mycket större kuk än mig hade fått mig att gå igång sjukt mycket! Att de båda knullar så intensivt och skönt att de struntar i mig totalt hade fått mig lika tillfredsställd som de blir!

Äldre man hade jag inte haft något mot heller sålänge hon tänder på honom!
Min närmaste kollega på mitt tidigare jobb ville se hans fru, strax under 30 (tror hon var 27-28 någonting) se henne bli påsatt av en mycket äldre man. Jag som 55+ erbjöd mina tjänster. Vi träffades först för att "bekanta oss" och när jag gick iväg till köket för att hämta mer dricka hörde jag hur hon viskade till honom "Jag tänder absolut på honom, han får gärna knulla mig..." och så blev det... Hennes snubbe sprutade långt innan jag kom och han hann även "ladda om" och komma en gång till samtidigt som jag kom i henne...

Couple 006

Välbekant medlem
Blir så sjukt upphetsande på tanken av att jag och en annan man delar på min fru, se hur hon njuter av att känna en främmande man se hur hon tar imot en hård kuk se hur blöt hennes fitta är , turas om att ta henne bakifrån till vi sprutar vår sperma över henne rumpa och upp över hennes rygg

våspojken

Aktiv medlem
Blir så sjukt upphetsande på tanken av att jag och en annan man delar på min fru, se hur hon njuter av att känna en främmande man se hur hon tar imot en hård kuk se hur blöt hennes fitta är , turas om att ta henne bakifrån till vi sprutar vår sperma över henne rumpa och upp över hennes rygg
Det låter häftigt skulle du vilja gå längre och göra det också?

Toppen