Nyfikenman68
Medlem
Besökte Par i Hjärter för många år sen med exet... härligt å knulla runt på en parklubb kan jag säga
Är helt sjukt upphetsande att se hur hon njuter av att vara i centrum av två kåta män som tillfredsställer henneJag tänder enormt på tanken, har föreslagit en extra man eller kvinna flera ggr. Tyvärr har jag inte fått min fru att tända på idén
Det att en annan man blir med oss två in på sovrummet och ser på och deltar, härligt när man ser hur skönt kåt hon blir av att vara i centrum med två kåta män som tillfredsställer henneVill gärna se...
Jag med ..Vill gärna se...
Härligt när hon särar på blygdläpparna och du kan lägga tungan i mellan läpparnaBlir kåt av bilden och vill se hennes blygdläppar på närmare håll.
Härligt att du gillar det du ser och kunde tänka dig att se på när vi har sexJag med ..
Ja det skulle jag tänka mig även också sakta runka kuken medan jag ser påHärligt att du gillar det du ser och kunde tänka dig att se på när vi har sex
Härligt att se när du runkar din hårda kuk samtidigt som jag knullar min fru och visar upp henne för digJa det skulle jag tänka mig även också sakta runka kuken medan jag ser på
Med långa drag runkar jag min kuk medan jag ser er njuta av varandra. Sperman byggs upp i mina bollar som jag sedan sprutar ut i en fin båge...Härligt att se när du runkar din hårda kuk samtidigt som jag knullar min fru och visar upp henne för dig
Alltså, sperman produceras inte i bollarna. Det är bara spermierna som tillverkas där.Med långa drag runkar jag min kuk medan jag ser er njuta av varandra. Sperman byggs upp i mina bollar som jag sedan sprutar ut i en fin båge...
Härligt foto på din fru bakifrånJag har mycket svårt att komma till skott. Men jag blir mycket kåt av att visa bilder av henne