Second Life...

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Hmm tyvärr är nog min laptop lite klen för SL. Hänger sig titt som tätt. Har ställt in till lägsta inställningar men hjälpte inte

Trosklädd

Välbekant medlem
Kön
Man
Ni som håller till på Second Life: finns där någon speciell 'Location' eller något uppenbart ställe där man bör hålla till?

Trosklädd

Välbekant medlem
Kön
Man
Tack gärna!
Det skulle jag verkligen uppskatta.
Jag har efter mångt och mycket lyckats få igång SL på min dator och kört en del av tutorialen. Ska bara försöka göra min avatar mer i min stil så jag känner mig mer identifierad med karaktären.

Satscha

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Ni som håller till på Second Life: finns där någon speciell 'Location' eller något uppenbart ställe där man bör hålla till?

Vill utveckla lite.
Second Life kan var så många saker, allt från helt galet lyckat där mina fantasier utspelas på skärmen med voice och vi alla kommer under höga tjut, till helt kasst och deprimerande...
Sen kan SL (Second Life) ta över ditt liv om du inte är försiktig för det är oerhört förföriskt och dopaminet sprutar ikapp med din sperma *skrattar*.
Sl kräver också en del tid. Du behöver fixa till din avatar så den blir sexig och attraktiv, hoppa runt till 100.000 tomma platser och sen när du väl får hook måste du engagera dig för att bygga en relation som sen tar slut med ett klick.
Min ambition är att när jag väl är online så engagerar jag mig til 100% i stunden (fråga @Tjalle G-son eller @spikes på forumet ;) ), gör allt för att det skall vara skönt för alla inblandade i stunden, men har inga illusioner om att det varar för evigt, eller blir något mer. Jag brukar få till en två till fyra skrikiga orgasmer sen fadear det ut och jag tackar för stunden.
Andra har gift sig SL och tar det liiiite längre.

Så platser att besöka beror på vad du är ute efter, 1-1 vanilj, gang bangs, voyer, djursex, wet etcetera...allt finns. Hur befolkade dom är trendar upp och ner och är helt avhängt på de som faktiskt är där. Jag skall logga in och suga av några lite senare idag bara för att det öär skönt och kul, då kopierar jag några adresser som du kan besöka.
Men 'Balls to the wall' är ett crowded place för snabb sex, The Keyhole är ett av de äldsta ställen, Mature Doggers är också bra. Jag hänger mycket på en Sim (ställe heter Sim i SL) som är enkelt att arrangera härliga Gnag Bangs och orgier på. Där finns också rum där du kan sitta i en fåtölj och se på när jag eller annan blir påsatt och kommentera vilket jag älskar! Tveka inte att höra av dig, säga bara att du är från Onna så jag fattar, för jag får väldigt många privata mess, så kan vi ha det skönt tillsammans...*puss*

Last edited:

Trosklädd

Välbekant medlem
Kön
Man
Tack så hjärtligt för din utförliga förklaring.
Jo jag har sett några roliga Youtube-klipp på folk som träffats och till och med gift sig, par som knappt pratar med varandra irl utan de kommer hem och möter varandra i uppkopplat läge.

Själv vill jag prova SL med förhoppningen att få prova ’leva ut’ några av mina fantasier såsom lättare bisex, orgier, fetischer och eller som åskådare.
Jag är ganska öppensinnad och ser det som ett roligt tidsfördriv någon gång emellanåt då man har tid och möjlighet.

Satscha

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Tack så hjärtligt för din utförliga förklaring.
Jo jag har sett några roliga Youtube-klipp på folk som träffats och till och med gift sig, par som knappt pratar med varandra irl utan de kommer hem och möter varandra i uppkopplat läge.

Själv vill jag prova SL med förhoppningen att få prova ’leva ut’ några av mina fantasier såsom lättare bisex, orgier, fetischer och eller som åskådare.
Jag är ganska öppensinnad och ser det som ett roligt tidsfördriv någon gång emellanåt då man har tid och möjlighet.

Underbart....hör av dig i spelet så skall jag hjälpa dig leva ut din hemligaste mörkaste fantasier :D

Trosklädd

Välbekant medlem
Kön
Man
Lova inte för mycket nu bara.
Jag har ju inte avslöjat mina hemligaste och mörkaste fantasier

Men skämt åsido.
Jag hör av mig så fort jag fått till min avatar.

Tack på förhand

Satscha

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Hur använder man detta?
Har ett konto nu, men hur söker jag upp dej?

Använd sökfunktionen och look for people satscha (sweden) tror jag att ajg heter...tittar du i min profil så förstår du att det är jag heh...min första bild är på mina trosor med en våt fläck....adda mig som friend...eller så skickar du din avatars namn här till mig så addar jag dig

19cmKUK

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Använd sökfunktionen och look for people satscha (sweden) tror jag att ajg heter...tittar du i min profil så förstår du att det är jag heh...min första bild är på mina trosor med en våt fläck....adda mig som friend...eller så skickar du din avatars namn här till mig så addar jag dig
Addade dej igår

Toppen