Förra helgen, utomhus i skogen. Hittade ett bra ställe där vi bredde ut picknickfilten och slog oss ner. Började med att ge henne nya fina underkläder som hon tog på sig. Och svarta nylonstrumpor till det. Sen började vi leka med varandra.
Efter att ha varit inne och nosat i henne en kort stund drog jag mig ur och plockade fram hennes Womanizer Pro, som jag tagit med mig utan att hon visste om det. Hon blir alltid som galen så fort hon placerar den över sin känsliga klitoris och känner vibrationerna. Annars har hon aldrig varit mycket för att leka med sig själv, men hon är fullständigt tokig i sin Womanizer. Den är omöjlig för henne att motstå, och hon vill bara ha mer och mer. Den är också det enda som får hennes fitta att flöda när hon kommer.
Nu låg hon på rygg där på filten i skogen och körde intensivt med sin vibrator. Jag njöt verkligen av att titta på, och tog hand om min stenhårda kuk under tiden. Hon stönade och skrek så högt att jag blev rädd att någon skulle höra och leta upp oss... men vi såg aldrig till någon. Hon höll på i kanske 40 minuter på egen hand, och gav sig själv 12 orgasmer innan hon stoppade och sa att hon ville ha mig igen.
Efter all denna njutning var hon i ett kåtrus, alldeles plaskvåt i fittan, och längtade verkligen efter att bli uppfylld av stor hård kuk. Först la hon sig på rygg med vitt särade ben, och stönade njutningsfullt när jag trängde djupt in i henne. Efter en stund ställde hon sig på alla fyra och lät mig knulla henne hårt bakifrån. Hennes stora härliga bröst gungade i takt med mina stötar, samtidigt som hon hetsade mig med härligt kåtsnack som hon vet att jag älskar. Till slut drog jag mig ur hennes underbara fitta och sprutade en ordentlig sats över hennes rygg.
Det är något visst med att göra det ute i naturen, det tror jag att alla här håller med om...
Och jag har sagt det förut: varje kvinna borde ha en lufttrycksvibrator.