Sensommarkåt

Kön
Man
Man hade ju nästan glömt bort hur skönt det är när solen värmer som den gjort på många platser idag :cool:

Gick runt lite på stan efter jobbet och såg många fina lättklädda tjejer.

Igår satt jag som vanligt och onanerade. Men jag kände mig inte tillräckligt kåt och fortsatte inte. Har inte hänt på länge att jag avslutat en pågående onanistund [|)]

Men det var bra för hela dagen på jobbet har jag varit riktigt kåt och tänkt mycket på sex. På en toalett ligger det porrtidningar och jag satt och kollade i dem. Men inget dragande i snoppen för jag ville spara på det tills jag kommit hem. Att jag just nu håller på och flörtar och snackar mycket med en vikarierande ung tjej har inte gjort mig mindre kåt.

Ska försöka dra ut på väntan men det blir inte lätt, måste åtminstone komma i en skön orgasm till kvällen, längre än så kan jag inte vänta.

Finns det några fler som tänder till i den här sensommarvärmen??

LLu

Ny medlem
Kön
Man
Hoppas du håller oss informerade om hur det går med flirtandet. Tycker alltid det är spännande när man kan få till en flirt med en ung vikarie...

Kön
Man
LLu:

Tack för intresset och inlägget!

Det är alltid lika svårt att veta om det kan bli nåt mer med en flört och speciellt med en ung tjej. Det går bättre och bättre med snacket och nu flyter det på riktigt bra.

Har haft några sköna runkfantasier om henne den senaste tiden. Tänker på att hon förmodligen också ligger i sängen och onanerar och fantiserar om att ha sex med mig. Sånt gör att man blir kåt.

Får se om det blir någon fortsatt kontakt utanför jobbet. Just nu vet jag inte.

Ska tillägga att jag lagt ut lite "bete" och det återstår att se om det blir något "hugg"......

LLu

Ny medlem
Kön
Man
Har själv en liknande situation... en tjej på en annan avdelning (har den absolut största o finaste hylla jag någonsin har sett!) småflirtar lite, men eftersom båda har sambos så trevar det lite.
Hon tyckte jag skulle följa med ner i arkivet en dag... tyvärr hade jag möte - vilket hjärnsläpp så viktiga möte har jag aldrig utan att jag borde gått ner i arkivet. Kanske inte hade blivit något men det hade åtminstone varit trevligare än möte *ler*

Vad har du lagt ut för bete?

Kön
Man
Småflört är nog väldigt vanligt på arbetsplatser. Likaså att man pratar "för mycket" med någon som man tycker är intressant. Det blir ju mer jobbigt när en eller båda redan har partner.

Synd att ni är upptagna båda två. Men hon kanske flörtar för att hon vill ha bekräftelse och/eller att hon kanske har ett dåligt förhållande. Flörta med henne och pejla läget. Om hon gör slut med sambon så kanske det är läge att gå vidare.

Du funderar förstås på vad hon ville göra i arkivet. Frågade hon på ett flörtigt sätt eller vad?

Tidigare på mitt jobb var jag extremt intresserad av en tjej som var några år yngre än mig. Hon hade sambo och olika killar en stor del av den här tiden. Jag var som besatt av henne och kunde knappt sköta jobbet. Det var en massa strul och tjafs/gnabb. Hon var intresserad av mig men kunde inte bestämma sig för vad hon ville och det var jättejobbigt. Efter mycket strul och en hel del flörtande med mig så bestämde hon sig i alla fall för en kille. Behöver jag säga att det inte blev jag.

Hon har slutat för länge sen och nu har jag glömt henne.

Jag är singel nu och det är även vikarien på jobbet. Så det är inga problem. Det som är problem är väl att hon är så ung (både spännande och lite skrämmande) och att det säkerligen finns andra killar/män som intresserar henne. Det är ju inget problem för henne men för mig om det ska bli nåt mer. Det gäller att sköta sina kort väl för annars kommer väl någon annan och tar för sig.

Nu är det också så att jag känner mer intresse för henne än bara gå ut och äta och sen kanske få ett "knull". Hon är trevlig och går att snacka med och det är viktigt för mig. Visst är det trevligt med fin "hylla" men det måste också vara mer. OK, fin hylla OCH innehåll är mycket trevligt.

Nja det där med bete är inte så avancerat som det verkar. Jag har inte direkt stått och visat snoppen, det var inte så jag menade. Det jag menar är att man måste lyssna mycket noga (speciellt viktigt i början av flörten) vad tjejen säger. Pejla in vad som verkligen intresserar henne. I det här fallet med vikarien är hon t ex intresserad av sport och vissa grejer inom IT. Ja då får man ju haka på och snacka om saker som har att göra med det. Det är ju naturligt att man gör det men jag tycker själv att man ibland glömmer bort och börjar snacka strunt (och att det blir för mycket snack om en själv och vad man ska göra och inte göra) som inte är intressant för tjejen i fråga.

Blev väldigt off-topic det här. För att återgå till att onanera. Fantiserar du om den där tjejen när du runkar??

Skinnfri

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag återgår till ämnet och skriver ungefär som jag gjorde i tjejernas avdelning:
Alla blir kåta på sensommaren och hösten !
Man laddar energi under den ljusa tiden, hormonerna stimuleras och man blir kåt !

Det finns en biologisk förklaring till detta. Vi ska vara som kåtast på sensommaren/hösten för att då ska man avla barn. Barnen skall sedan födas på våren/försommaren när det är varmt och skönt och det finns gott om mat.

Det är visst djuret i mig som talar!
Finns det inga honor till hands så får man ju hjälpa sig själv :D

<center>Hälsningar,[/size=3]</center><center>http://i7.photobucket.com/albums/y273/skinnfri/skinnfri6.jpg</center> <center>Skinnfri[/size=3]</center>

Kön
Man
"LLu" och alla som är nyfikna på hur det går med vikarien får här slutresultatet.

Det blev antiklimax idag. Fick veta att hon är intresserad och vill ha tillbaka en kille som hon redan blivit dumpad av (tycks vara vanligt fenomen). Att hon dessutom nu har fattat att jag är gammal (i hennes ögon) gjorde att flörtandet sjönk till bottennivå. Frågade ändå om dejt men fick nobben. Ridå!

Det är bara att ta fram kuken och dra en skön runk istället.

"LLu": tänk dig för med flört på jobbet, det leder oftast bara till fördärv!

Skinnfri:

På våren blir man väl också extra kåt när ljuset återvänder. Och framförallt när alla börjar gå mer lättklädda. Men jag tror faktiskt också att man blir kåtare på sensommar/höst som du skriver.

Också i djurens värld är de kåta. På hösten har älgarna sin brunsttid....

Bra att du förminskade bilden i din signatur för jag såg bara din stora erigerade penis på min bildskärm (he he....jag skämtar bara, kul idé med "kuksignatur")

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
runkaärskönt, att din åldern var faktumet att flirtandet sjönk till bottennivå bekräftar bara att hon inte varit mer någon, i hennes ögon, äldre man. Och hon vet därmed inte vad hon har missat, så, hennes förlust, eller hur??

Du skrev iofs inte hur gammal hon är, hur stor åldersskillnaden är, men jag tror behårt på min teori i alla fall!;)

Underbart väder, solen skiner, det pirrar i hela kroppen, en behaglig värme sprider sig och här sitter man ENSAM! Livet e orättvist ibland!

Kön
Man
Jag är också ensam Rödluvan! Skulle helt klart vilja ha mig ett ligg just nu men jag får runka istället (har inte gjort det än, håller mig). Min snopp lever om i byxorna just nu och det är jag glad för eftersom den varit oroväckande slak de senaste dagarna (jag har runkat men inte haft några riktigt hårda stånd). Jobbtröttheten tar många gånger kål på kåtheten....

Det är ca 17 års åldersskillnad så det är mycket. Jag tror på din teori, hon är för oerfaren och vet inte vad hon vill. Inget ovanligt för en ung tjej och jag förstår och accepterar det. Jag tror att hon skulle kunna få ut en hel del av att vara med mig. Ja, det är bara hon som förlorar på det, så känns det faktiskt.

Nä, man blir så trött och man orkar inte med så mycket flörtande och "jobbande" med tjejer/kvinnor när man blir äldre. Så är det. Jo man orkar om det går bra men man orkar inte med en massa strul och "jag vet inte" och "vi får se".

Jo livet är orättvist ibland, det håller jag med om.

Rödluvan, onanera och ha det skönt i kväll! Jag kommer att runka här under kvällen så då kan vi ha lite sex på avstånd du och jag (i tanken). Det låter väl bra.....

Kön
Man
Har nyss varit ute och runkat i skogen.....

Var ute och cyklade och blev kåt och ville dra av mig. Gick till mitt gamla ställe där jag stått och runkat förr. Tog av mig alla kläder utom strumpor och skor.

Folk hördes på avstånd och en korp kraxade i närheten.

Rödluvan, jag hade din "trosbild" i huvudet när jag ömsom stod och satt på huk och runkade. Den bild jag endast sett två gånger och där ditt rakade sköte kan skymtas. Tänkte på att du höll på samtidigt och onanerade och att jag tydligt fick se din fuktiga snippa. Ganska snart sprutade jag bland stenar och mossa.

När jag kom ut på en liten skogsstig kom en medelålders kvinna gåendes. Jag hade stått och runkat undanskymt ca 100 meter från den vägen. Tänkte att hon kunde ha gått där jag stod och sett mig.

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Håller med dig, runkaärskönt, sex just nu hade varit allt annat än fel! Men man får hålla tillgodo med sig själv, då har man ju i alla fall sex med någon man tycker om!

Jag var tillsammans med en kille en gång (varade ca 1 år) som är 16 år äldre än mig, så underligare saker har skett. Ålderskillnaden störde honom mycket mer än va den störde mig.

Bra att min bild kan ge dig lite inspiration i alla fall, fick själv en hel del inspiration till att ta hand om min blöta, längtande, ja, var det snippa som vi alla börjat använda tro?? Satt och smekte mig själv i soffan alldeles nyss, funderade på att gå in till sängen istället, kanske lite leksaker och en MASSA fantasier, mmmm, härligt!!

Kön
Man
Rödluvan, roligt att "snacka" med dig. Du verkar va´ en skön tjej på alla sätt och vis.

Jag stör mig inte på att tjejen på jobbet är ung eftersom hon är vettig och mogen. Om hon inte hade den där andra killen på hjärnan hade det nog inte varit så stort problem med åldern. Men både annan kille på hjärnan och åldersskillnad gör väl sitt till för hennes del kan jag tänka mig.

Jag hakar inte upp mig så mycket på det där. Man får försöka ta nya tag och se till att man träffar nån som är riktigt intresserad av både snack/ha trevligt och rumla runt i sängen.

Ja din bild var "guld" att ta till ute i skogen. Tänkte också på att jag var vargen som kom och knackade på hemma hos dig Rödluvan. Du ville först inte öppna men ändrade dig. Jag fick komma in och hjälpa till att åtgärda ditt kåta tillstånd.

Ja lägg dig bekvämt på sängen och ta hand om din blöta och trånande snippa. Leksaker.....låter härligt.

Nä nu börjar den resa sig igen....det blev tydligen för lite runkande ute i skogen. Får ta en omgång till...

Ja nu står den riktigt hårt här....nu ska det runkas.....

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Originally posted by runkaärskönt

Jag hakar inte upp mig så mycket på det där. Man får försöka ta nya tag och se till att man träffar nån som är riktigt intresserad av både snack/ha trevligt och rumla runt i sängen.

Ja du, för det är ju såååå enkelt att hitta någon som uppfyller dessa kriterier...:)

Och det är klart att Rödluvan inte öppnar för vargen, han måste ju först bevisa att han är någon som är värd att släppas in!! Värd att släppas in i min kåta, blöta, svullna och längtande fitta!

Kön
Man
Rödluvan, jag kan garantera dig att "vargen" har mycket att ge. Han gillar på kel och smek och vill gärna slicka var han kommer åt. Han är aningen blyg men kommer igång när han ser vad du har att erbjuda. En ståtlig kuk väntar till slut på att få borra sig in i din våta och inbjudande fitta. Du lär inte bli besviken på vargen.....

Ja du har rätt igen. Inte lätt att hitta nån vettig partner. Det hakar alltid upp sig på något som är fel.

Fick en ny skön orgasm för en stund sen...Nu får det räcka med sädestömningar för idag.

Toppen