Har hänt några gånger ja. Det jag minns mest inträffade när hela företaget var iväg på en kick off. Vi fick dela rum 2 och 2 och det var "rumskompisens" stånd jag såg. På kvällen var det middag och lite såna trevligheter. Både jag och rumskompisen hamnade vid samma bord som en oerhört sexig kvinna, typ den enda sexiga kvinnan på företaget. Hon var mulatt, hade riktigt stora fina silikonbröst och var klädd i en klänning som lät alla som ville studera hennes kropp tämligen ingående. Jag satt med stånd hela middagen och jag tror inte jag var ensam om det.
När kvällens festligheter var till ända var klockan mycket men jag och rumskompisen pratade ändå lite om vår sexiga kollega. Hur kunde hon vara klädd så på en kick-off, synd hon har kille för annars hade man velat lägga in en stöt etc. Jag sa något om att det var svårt att inte bli hård när man pratade med henne. Rumskompisen instämde och sa att han hade varit hård. Sen blev det så att man pratade om att det enda man kan göra är väl att dra en snabbrunk så synd man inte hade enkelrum. Jupp, man kan fan inte somna utan att köra en runk, menade kompisen. Då sa jag att toaletten är min så kan du runka i din säng, lite på skoj som man säger killar emellan. Sen gick jag in för att duscha. Jag runkade naturligtvis som en besatt där i duschen och sprutade flera sköna strålar sperma mot kakelväggen. När jag sen är färdig i duschen och ansluter till rumskompisen är han inte riktigt färdig för jag ser honom då ligga på sin säng med sitt stånd i handen och runka det snabbt och hårt. Jag hinner se på i några sekunder innan han upptäcker att jag kommit ut ur duschen och han stoppar då in kuken i sina kalsonger och går in i duschrummet. Jag får därför aldrig se honom spruta, vilket är lite synd. Men trots att jag är hetero blev jag kåt av att se min runkande kompis så det spelade ingen roll att jag precis hade sprutat inne i duschen, runksugen blev jag igen. Så när kompisen är inne på toan för att runka färdigt och duscha lägger jag mig på sängen och börjar runka mitt stånd igen. Jag runkar kuken fort som fan för att hinna komma en andra gång innan kompisen återvänder. Det lyckas jag med. Jag kan lova att det blev en del runk till under den kickoffen när jag hade både den sexiga kvinnliga kollegan och rumskompisens runkande att tänka på!