Sex med personalen på porrklubb eller bastu

MrXL

Välbekant medlem
Ålder
71
Kön
Man
Har några fler varit med om att personalen på porrbio eller bastu varit med och lekt med besökarna? Jag har sett en del under årens lopp.

På en numera nerlagd porrbio i Stockholm fanns en kille som inte var anställd, men hjälpte till med lite av varje. Som tack kunde han gå runt och suga kuk och det gjorde han verkligen.

På en annan porrklubb såg jag en gång både mannen och kvinnan som jobbade i kassan gå in och titta väldigt noga när ett par knullade.

Jag har mer att berätta, men vill gärna höra om andra har liknande erfarenheter först.

Frank

Välbekant medlem
Kön
Man
Har några fler varit med om att personalen på porrbio eller bastu varit med och lekt med besökarna? Jag har sett en del under årens lopp.

På en numera nerlagd porrbio i Stockholm fanns en kille som inte var anställd, men hjälpte till med lite av varje. Som tack kunde han gå runt och suga kuk och det gjorde han verkligen.

På en annan porrklubb såg jag en gång både mannen och kvinnan som jobbade i kassan gå in och titta väldigt noga när ett par knullade.

Jag har mer att berätta, men vill gärna höra om andra har liknande erfarenheter först.
Som alla andra som har företag så måste man se till och ibland hjälpa till i produktionen;)

Mac

Välbekant medlem
Kön
Man
Min erfarenhet efter alla de gånger jag har varit på porrklubb är att de anställda väldigt sällan ses aktiva i själva sexet, tyvärr. På swingersklubbar är det väl lite skillnad för där är de ju med ibland.

oneswed

Aktiv medlem
Ålder
63
Kön
Man

På Blue vision var det ju en gubbe som alltid var där, (vet ej om han är kvar).
hjälpte till med allt möjligt (städning tror jag).
Han var ofta inne i bion och runkade och sög

MrXL

Välbekant medlem
Ålder
71
Kön
Man
En gång för många år sedan på BV när det var andra ägare var det en gång ett gangbang. Runt stod två ur personalen och tittade på. Den ena var en ung feminin kille och han runkade. Då tog hans kollega från kassan in honom i ett bås och förmodligen blev den unga killen knullad där.

Shaft

Välbekant medlem
Kön
Man

Jo både på Haga och BV har jag sett personal inne.

MrXL

Välbekant medlem
Ålder
71
Kön
Man
På bastuklubbarna Texas och Rainbow, som fanns i Stockholm förut, var det rätt vanligt att personalen gick runt och sög kuk.
På Texas hände det att en av killarna i kassan jobbade helt naken. Jag minns att han hade en riktigt präktig kuk, även slak.

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
63
Kön
Man
Vad hände egentligen när dom tillfälliga bastuklubbarna lade ner?? Ex, Texas, Rainbow...
Men även Haga Video, 10dency m.fl

Var har dessa personer (personal och gäster....) tagit vägen??

MrXL

Välbekant medlem
Ålder
71
Kön
Man
Vad hände egentligen när dom tillfälliga bastuklubbarna lade ner?? Ex, Texas, Rainbow...
Men även Haga Video, 10dency m.fl

Var har dessa personer (personal och gäster....) tagit vägen??
En del av gästerna går väl till Manhattan och Blue Vision även om det inte finns bastu där. Utomhus på sommaren är ju en annan variant.
Det är mycket märkligt att en så stor stad som Stockholm inte har en enda bastuklubb.

Waleif

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Blivit avsugen i baren av värdinnan på xxdark i Köpenhamn för 6-7 år sedan, jag var en i raden...

MrXL

Välbekant medlem
Ålder
71
Kön
Man
Jag har också varit på xxdark några gånger. En gång gick två ur personalen undan och lekte med en sån där "dildosadel". Det stället var det full fart på även tidigare kvällar mitt i veckan.

Toppen