konstiga_tjejen
Medlem
- Kön
- Kvinna
Tack till er som skrivit till mig! Fortsätt gärna
Jag har läst ALLA inlägg i denna tråd och ditt inlägg får det att låta riktigt äckligt.Klart man skulle vilja sätta på lillsyrran! Härligare flicka är svårt att hitta!
jag r den som r emot att döma lr vara puritansk på denna sajtJag börjar må lite illa...
Jag blev bara stum... Har end läst bitvis i denna tråd. För det första - människan har en nedärvd biologisk spärr mot att ha sex m sina syskon, pga inavelsgrejen. Även om främst killar ibl kan bli eggade av sina systrar, så har de oftast en psykologisk spärr som säger att det är fel o gör därf inget.
När man är 15 ska man ju vara nyfiken o småkär i en massa killar - men inte brorsan. Ska liksom inte finnas ngt sexuellt i honom på det sättet.
Jag vet inte hur det ligger till här- Konstiga tjejen verkar ju inte vara så konsig i övr. Men jag vill bara få säga att tjejer som har varit med om övergrepp omvandlar inte sällan själva övergreppet till att det var ngt de ville etc. Det är ett sätt att hantera övergreppet på; ett sätt att få kontroll över situationen.
Lite terapi kanske inte vore helt fel i a f...
Varför måste folk jämt komma dragandes med den gamla klyschan om "sexuella övergrepp som barn" så fort någon har lite udda sexfantasier?
Jag o brorsan runkade varandra när vi var ca 14 och 16.
Det förstörde våran relation totalt.
Vi kan knappast umgås i dag.
Skammen hindrar oss från att ha en normal relation.
Har aldrig gjort någonting som jag ångrar mer.
Skulle ge vad som helst för att ha det ogjort.