Första gången jag blev avsugen var i Göteborg på 60-talet. Jag och en kompis var 14-15 år. Mycket hormoner och hade börjat testa alkohol. Fanns mellanöl på den tiden. Var lite småfulla. Hade hört talas om en snubbe vid centralstationen som kallades för BögJanne som brukade bjuda unga killar på alkohol. Det där med bög var vi nog inte riktigt på det klara med. Men ganska riktigt, inne på toaletten på centralen fanns han och frågade om vi ville ha mer alkohol. Vi sa ja. Men då var vi tvungna att följa med honom hem. Han bodde i Långedrag. Sagt och gjort. Jag och kompisen tyckte bara detta var spännande. Kommer hem till honom, han tar fram lite alkohol som vi dricker och ber oss ta av kläderna vilket vi gjorde. Han ber oss lägga oss på rygg bredvid varandra i en bred slaf han hade. Han tar av sina egna kläder. Böjer sig ner och tar min kuk i munnen, börjar suga och slicka samtidigt som han tar kompisens kuk i ena handen och runkar sig själv med den andra. Min kuk blir knappt halvhård. Efter en stund ger han konstiga ljud ifrån sig och hans kuk sprutar som en fontän. Slutar med att han hjälper oss ta oss in till stan igen. Han var varken hotfull eller försökte tvinga oss till något. Efteråt tyckte jag och kompisen att vi upplevt något spännande som vi inte visste fanns och delade detta som en hemlighet oss emellan.
Vi var så unga så vi visste inte att det fanns denna variant på sex. Vi var båda kåta på tjejer. Efter detta, när jag och kompisen umgicks och märkte att vi båda var kåta och inga tjejer fanns tillgängliga så runkade och sög vi ofta av varandra och drack varandras sperm.
Vi blev båda äldre, träffade kvinnor, gifte oss, och fick barn. Vi har ingen kontakt idag. Hade varit kul att träffa honom. Uppleva gamla minnen. Ta hans lite kanske skrynkliga kuk i munnen, suga och känna om hans sperm smakar likadant idag.