Sex utomhus..

bougyo

Medlem
Kön
Kvinna
..mm älskar att bli tagen hårt bakifrån upptryckt mot en vägg, eller kankse rida killen inne på en toalett medans folket går förbi utanför.
Eller varför inte på sommaren i havet, med bena på hans rygg o spetsad på hans stånd, eller på stranden vid solnedgången, i lugna o romantiska missionärställningen.
Längst bak i bussen en sen natt med fingrar i min mus hade jag heller inte tackat nej till, eller vid en rastplats då de gick för vilt till i bilen, bli tagen hårt bakifrån mot ett träd, ja kanske t.o.m bli tagen analt.

bougyo

Medlem
Kön
Kvinna
En del har blivit uppfyllda redan :)

Inga andra som har fantasier eller upplevelser att berätta när de gäller ha sex utomhus?

smoothsnubbe

Medlem
Kön
Man
jo avsugen på lite smått offentliga ställen skulle va najs

såg en bio som va dålig o nästan inga besökare
fick en avrunkning fast inte till orgasm hade vart jobbigt
o hon fick oxå lite smek :)

G

G-mannen [adjö]

Gäst
Vi har varit utomhus - i skogen och i havet. Att knulla i vattnet tycker jag är en speciell upplevelse. Dessutom har vi varit i trädgården med viss insynsrisk från grannarna.

Dream-boy

Medlem
Kön
Man
Jag har bl.a. haft härlig sex på en takterass när jag ver i Spanien (inget fel på värmen där...:)) Däremot så försöker alltid vara tyst så ingen ska höra, skulle tycka att det var pinsamt om någon hörde (jag vet, jag måste jobba bort det). Silent-sex är det värsta jag vet, men som sagt... om man är utomhus blir det lite extra krydda...

cumcum

Medlem
Kön
Man
Jag gillar utomhus med den ljumma sommarluften som smeker kroppen samtidigt som jag knullar en tjej hårt bakifrån. Har gjort det inne i Stockholm flera gånger. I Gamla Stan, parken vid Riddarhuset, på palttformen i Gamla stan, i en telefonkiosk vid Gamla stan, blivit avsugen på en badplats med en masa folk runtomkring samtidigt som en kille satt och tittade på oss, mot ett träd i Vasaparken.. Det är häftigt och skönt...

sambo-tjej

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
..mm älskar att bli tagen hårt bakifrån upptryckt mot en vägg, eller kankse rida killen inne på en toalett medans folket går förbi utanför.
Eller varför inte på sommaren i havet, med bena på hans rygg o spetsad på hans stånd, eller på stranden vid solnedgången, i lugna o romantiska missionärställningen.
Längst bak i bussen en sen natt med fingrar i min mus hade jag heller inte tackat nej till, eller vid en rastplats då de gick för vilt till i bilen, bli tagen hårt bakifrån mot ett träd, ja kanske t.o.m bli tagen analt.

håller med dig den tanken eller de tankar du skriver tänder mig med när folk kan se...

har ni sett bilder på de toaletterna somman kan se ur igenom men inte in?? tänk ha sex på en sådan där man ser alla ute ;)

eller ha sex på nån parkering vid en stor väg där bilarna kör tätt förbi så de kan se??? yummie:oops:

eller bli smekt i en taxi?

mcw67 - EOT

Medlem
Kön
Man
Eller bak i en kombi-bil, med svarta rutor, på en storköps parkering, massor av folk i rörelse, man ser ut, och det kan gå att se in, om man kikar lite extra, kanske är det någon som märker att bilen rör sig lite, och kikar lite extra... :cool:

sambo-tjej

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Eller bak i en kombi-bil, med svarta rutor, på en storköps parkering, massor av folk i rörelse, man ser ut, och det kan gå att se in, om man kikar lite extra, kanske är det någon som märker att bilen rör sig lite, och kikar lite extra... :cool:

ja

onanisten

Medlem
Ålder
57
Kön
Man
Sex utomhus är underbart, för att inte tala om onani!
Har onanerat ute väldigt många gånger. Aldrig så att nån kan se, men i vilket fall.
En ljum bris runt kroppen, den pirriga känslan av upptäckt, att få släppa sprutet rakt ut. Finns inte mycket som slår det. Har man sen som jag turen att bo på landet med privat sjö o skog blir inte saken sämre:)

bougyo

Medlem
Kön
Kvinna
Har onanerat ute väldigt många gånger. Aldrig så att nån kan se, men i vilket fall.
En ljum bris runt kroppen, den pirriga känslan av upptäckt, att få släppa sprutet rakt ut. Finns inte mycket som slår det. Har man sen som jag turen att bo på landet med privat sjö o skog blir inte saken sämre:)

Vart gillar du att onanera utomhus då?

trallen

Ny medlem
Kön
Man
Känslan av att kunna bli upptäckt är väldigt spännande.

Har haft sex invid en motorväg i fullt dagsljus och med bilarna som tutade när de körde förbi........men den gången blev vi ju upptäckta av rätt många:D

trallen

Ny medlem
Kön
Man

Så där ja, nu blev jag styv i staken........:oops:

EJN

Ny medlem
Kön
Man
Jag har haft sex i bilen fast på en avskild väg. När jag och min flickvän är på stranden brukar vi börja att kyssa varandra och jag smeker hennes bröst samtidigt. Jag brukar massera hennes rumpa och smeka hennes klitoris innanför hennes bikini och ge henne orgasm på det sättet. Väldigt smidigt och jag tror att ingen kom på vad vi gjorde.

trallen

Ny medlem
Kön
Man
I sommras så gick jag naken ut i trädgården ibland på nätterna. Och satte mig i hängstolen och runkade skönt med stjärnorna som vittnen. Det var riktigt mysigt.;)

G

Guest

Gäst
Jag gillar att onanera utomhus...Har onanerat flera gånger vid Kärsön/Älgö i Stockholms skärgård. Där är oftast fullt med nakenbadare i alla åldrar varma sommardagar, mest medelålders, men ibland även yngre par. Å mest killar som vanligt....tråkigt nog. Varför vågar inte tjejer nakenbada? Ni kunde väl komma 2 å 2 om det känns bättre?
Har sett par ha sex där, å själv visat upp mig när jag runkat :) (för ett par som jag såg knulla, jag runkade så de såg mig helt öppet....oj vad kåt jag var!)

Vad skulle ni tjejer tycka om ni såg en naken kille ligga å smeka sin kuk i solen en sommar? Skulle ni bli mest rädda eller nyfikna?

onanisten

Medlem
Ålder
57
Kön
Man

Vart gillar du att onanera utomhus då?

----------------
Svaret är var som helst!! Men utan risk för upptäckt:) Dock har jag stött på folk på webben som VILL se, men inte tagit modet till mig att visa ännu.

Toppen