Sexfantasier / sexdrömmar

G

G-mannen [adjö]

Gäst
Det är väldigt olika, men en klar favorit är ett alldeles mörkt rum fullt med män och kvinnor. Man famlar sig fram och blir famlad på, känner hur man plötsligt är två som delar på en kvinna eller hur flera kvinnor smeker och suger en. Det här kommer jag nog inte att vara med om i verkligheten tyvärr, men som fantasi funkar det :)

M

Mysig -LÅST-

Gäst
Att det är en tjej som binder fast mig i en säng och tvingar att sätta på mig ett par string trosor, sen ska hon tvinga ner mig och rida av mig när jag är fastbunden i sängen, stoppa i ett par string trosor i munnen och hålla för munnen, jag ska inte ha en chans att komma loss, sen ska hon ta sperman och smeta ut den i mitt ansikte och i min mun och för ögonen så jag inte kan se, tejpa för munnen på mig, sen ska hon lämna mig där.

bbboy

Medlem
Kön
Man
Brukar tänka på lite olika saker, dels att tjejen jag gillar skulle göra lite kul saker med en, och dels hur det skulle vara att suga kuk :)

fredrik66

Medlem
Kön
Man
mr_niceman,

Varför låter du det stanna vid fantasier? Du är ju så pass gammal att du vet att komplimanger är en synnerligen framgångsrik väg. Det finns väl inte en kvinna som blir arg över en fin komplimang.

anagram

Medlem
Kön
Man
En av mina favoritfantasier bottnar i en sann händelse. Jag hade förut tre nära tjejkompisar, en av dem hade skaffat en dildo. Den stod länge bara på en hylla utan att användas men så en kväll då vi festade (bara jag och tejjerna) berättade de om att de hade använt den. De hade, i omgångarna, låst in sig i sovrummet, trätt på dildon en kådis och pullat med den till orgasm, medan en höll på var de andra på balkongen. Sen bytte de bara.

Om det här är sant spelar ingen roll, bara grejen av att de berättade en sån story räcker bra för att ge mig en underbar fantasi. Det var skönt med de där tjejerna, efter att jag somnat naken mellan dem (i en dubbelsäng) vaknade jag av att de hade vaknat. Deras bröst var blottade och jag fick stånd. Tjejerna tog inte illa vid sig utan la på förslag att jag skulle ta en dusch och runka, sagt och gjort. De frågade tillochmed om det avr skönt efteråt. Saknar tjejerna.

mr_niceman

Medlem
Kön
Man
Fredrik66 - Har faktiskt kommit ganska nära en mammma.. dock så hände inget, men hon gör mig askåt.
Vi var i stan på en fest på ett kvarter, vi skulle sova över hos en polare, son till mamman.
Vi hade förfest i ett annat hus och gick senare till en fest... jag och en annan gick sedan för att hämta mer sprit hos polaren.. där satt hans mamma + flertal andra mammor och drack sprit, de var ganska fulla..
De började bjuda oss på sprit och hon satt så nära oss 2 som det bara går.. bjöd oss på sprit och pratade intimt om tjejer och sådant..
en sak som var väldigt uppkåtande var att hon satt och liksom bresade med benen.. hon hade kjol och strumpbyxor på sig.. där satt hon och liksom tog sig själv på benen hela tiden.... än om hon inte menade nått så blev jag råkåt.. runkade i hennes trosor senare på kvällen... =D
Var tvungen för att stilla mig .. hahah

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
51
Kön
Man
Jag har många olika sexfantasier. Delar med mig av några:

1. Att jag får kuken undersökt av en kvinnlig sjuksköterska/läkare. Jag får stånd och hon börjar runka och suga, tills jag får utlösning.

2. Att jag får vara med om en trekant med en polare och hans flickvän.
Vi dubbelmackar henne och sprutar på hennes ansikte och på brösten.

3. Att jag har sex med någon kvinnlig kändis. Till exempel att jag blir avsugen av Jennifer Lopez eller tar Jennifer Love Hewitt i röven.

4. Att jag ska donera sperma och går in till ett rum, som innehåller porrtidningar och porrfilmer visas på en TV. Strax därefter kommer en riktig babe in och frågar om jag behöver inspiration och hjälp. Jag tar henne i alla hål och en massa olika ställningar. Det slutar med att hon runkar av mig och samlar upp satsen i en behållare. Sen säger hon: Oj, vad mycket det kom! Och ler så där som bara tjejer kan...

fredrik66

Medlem
Kön
Man
Klart man har en massa fantasier när man runkar, t.ex.

Att jag knullar den ena grannfrun.
Att jag knullar den andra grannfrun.
Att jag knullar grannfrun, tre hus bort.
Att jag lyckas förföra en prostituerad kvinna.
Att jag knullar utomhus och tillsamman med ett annat par.
Att jag knullar med en av dotterns läckra kompisar.
Att jag träffar en brud på pendeltågen på väg hem kvällstid, knullar henne på tåget.
Att jag knullar en hotellstäderska på mitt rum på hotellet.
Att jag knullar en kvinna på ett nakenbad.

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
Min dröm är att knulla en kvinnlig kollega på jobbet som är i särklass sexig och hon klär sig utmanande också:p. Helt rå denna kvinnoperson men det blir säkert bara en dröm:D:p

Kåt runkare

Rakad19cm

Medlem
Kön
Man
jag skulle vilja knulla chefens fru..gammal smal o benig..låter helsjukt om ni fick se henne..
och deras dotter..de är 60 och 41..så..
det kan jag fantisera om när jag sliter i skinnet..*och en granntant ..

Intreserad

krullidulliz

Ny medlem
Kön
Man
min drömm e nog , att ble kapad av en sjuksköterska .. å hon skulle titta efter mig . vara fast bunden så ja inte skulle kunna röra mig med nått inte benen och inte ermarna .. å så skulle on suuga av mejj å såå .. göra alla möjliga saker , sen skulle en het kvinlig polis komma i bilden .. å rädda mig , men d skulle sluta med att ja skulle knulla båda :DD

MrKimm

Ny medlem
Kön
Man
Jag har inte så många sexdrömmar. Men för någon dag sen drömde jag om en tjej (som jag dock alldrig sett). Det blev inget sex eller så men när jag satt i soffan så kom hon upp till mig och lade sig med huvudet på mitt bröst. Skönaste känslan hittils tror jag. Ibland drömmer jag mig till intimare drömmar, typ att jag och en tjej ligger i ett rum med dämpat ljus nakna i en säng och kelar för fullt. Men alldrig någon "penetration"

anagram

Medlem
Kön
Man
På senare tid har jag fått en ny fantasi, den går ut på att jag och någon ganska nära polare dubbelknullar en äldre kvinna. Sex med äldre kvinnor är fortfarande min största fantasi och tanken av att vara två unga killar med en äldre dam är extremt uppkåtande. Tanken av att se en polares kuk pumpa i fittan medan man själv blir avsugen gör mig sprängkåt. Att knulla henne i båda hålen och sen komma samtidigt över henne. Fyfan va sexigt!

Goboy

Medlem
Kön
Man
Äldre kvinnor är upphetsande. Tänker ibland på att när man kommer hem så ska en tjej öpnna dörren och börja kyssa en. Hon tar hela komandot och klär av mig. Suger lite och sen så rider hon på mig.

anagram

Medlem
Kön
Man
Jag ahr haft det stora privilegiet av att ha sex med en äldre kvinna. Hon var 46 och jag var 22 vid tillfället. Hon dominerade mig och ingen av oss fick nog.

sand

Medlem
Kön
Man
En fantasi jag har är att komma in
på ett kontor där det sitter en
ung, söt och sexig kontorsflicka.
Jag sätter mig framför henne på
skrivbordet hon tar fram min kuk
och börjar suga. Sen klär hon av sig
och sätter sig på skrivbordet,
jag knullar henne och sen sätter