Låter jätteknäppt, men Barry Weiss i tvprogrammet Storage Wars
Inget är knäppt! Vi tänder på olika frekvenserLåter jätteknäppt, men Barry Weiss i tvprogrammet Storage Wars
Vet inte om länken fungerar men ... så sexy...
https://www.bing.com/videos/search?...C05998BE3F6A1C96A7E4C05998BE3F6A1C96A&fsscr=0
Axl Rose - Oh My God - vilken sexig röst...
Du hör inte den där hesa raspiga rösten?Nja, där håller jag inte med dig. Alldeles för skrikig och ljus för min del.. Tror nästan det är lite nasalt och gutturalt ljud emellanåt
Kan man bli kåt av att höra en röst? När jag lyssnar på Leonard Cohen vet jag att svaret är - JA!Är det rösten eller texten som suger tag i en här? Både ock - tror jag...
Kan man bli kåt av att höra en röst? När jag lyssnar på Leonard Cohen vet jag att svaret är - JA!
Fattar inte vad du snackar om - vilken hemlighet?Därför tar man snuskandet en nivå till om man snackar med varandra på FrittForum eller cammar med mic!
Jamen, om man känner igen varandras röst...... så sjukt pinsamt!!!
Nåå, jag tycker inte det. Vi delar tydligen en och densamma hemlighet!
/ I
OK! Du har ingen chef, ingen dotter, ingen mamma eller någon alls, som du skulle känna att det blev liiite problematiskt om du kände igen deras röst eller de kände igen din?Många är rädda för att agera på snusksajter, för att man kan bli identifierad.
Jag tar inte det så allvarligt - tydligen så delar vi samma intresse.....