Sexigast på Killar?

G

Guest

Gäst
Slänger ut en frånga i luften åt er tjejer...

Vad är det sexigaste en kille kan ha på sig/göra med sin kropp?

Weightless

Medlem
Kön
Kvinna
På sommaren: vit t-shirt, slitna jeans och lite lagomt solbränd..mums!

Göra var svårare.. dusha och komma ut med en handduk runt kroppen och lukta gott kanske;)

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
En snygg ända i jeans och bar bringa jobbandes med något, så svetten lackar

Kommunalarbetare?
hehe, kommunalare, de brukar inte vara så vältränade..samt inte ha jeans
skulle gissa byggjobbare & vägrallare e sexigast i sina korta shorts & bara vältränade svettiga bringor & breda axlar...

sj verkar det som kvinnorna på jobb gillar mig i tanktopp & blåbyxor när jag kör truck...:D

Tobbisen

Aktiv medlem
Kön
Man
En snygg ända i jeans och bar bringa jobbandes med något, så svetten lackar

Kommunalarbetare?
hehe, kommunalare, de brukar inte vara så vältränade..samt inte ha jeans
skulle gissa byggjobbare & vägrallare e sexigast i sina korta shorts & bara vältränade svettiga bringor & breda axlar...

sj verkar det som kvinnorna på jobb gillar mig i tanktopp & blåbyxor när jag kör truck...:D

En sån här tanktop? (ta inte illa upp, skojade bara ;) Är på riktigt bushumör ikväll!)

G

Guest

Gäst
Vad som är sexigt varierar, beror på vem personen är.. Det mesta kan vara sexigt!

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Armar? ... är bra att kramas med... :D Tänkte bolla vidare en fråga till tjejerna:

Jag tror det är ungefär som med kvinnobröst.. tjejer tror att ju större desto bättre. Men för dom flesta killar är det inte så viktigt hur stora dom är. De flesta killar vill ha stora muskler, för vi tror att alla tjejer vill ha det på en kille... Tjejer däremot (svårt att generalisera, men ändå), bryr sig inte lika mycket.

Jag är själv ganska tränad, och vet att *en del* tjejer gillar det *mycket*, men alla är olika... Vissa vill ha muskler, vissa vill ha spinkiga killar. Det är mest killar som hänger upp sig. Jag tror man ska koppla av, om man som kille känner sig "spinkig". Det är inte så viktigt. Det är som med tuttar, visst är det mysigt med stora, men det finns mycket annat också (en skön rumpa t ex)... :p:p Klatsch!! ;)

Vad säger ni tjejer?

Ålder
43
Kön
Kvinna
Jag tror rent allmänt att var person för sig själv har sina hangups, som man tror är jätteviktiga för det andra könet. Jag uppskattar vissa saker, men om den jag kommer att hamna i säng med inte skulle ha just dem så spelar det inte någon roll. För om man ska vara jättekrass, vad är det viktigaste? En snygg rumpa och muskler, eller att man känner sig trygg och kan slappna av? För mig är ju det senare grymt mycket viktigare. Kan jag inte göra de sakerna, så blir inte heller sex något bra. Då kan han ha all världens muskler och största kukar och vad man nu kan komma på, det blir inte bra i alla fall.

Dexterz

Medlem
Kön
Man
Jag gillar din inställning redheaded. Äntligen nån som erkänner att sexigast inte har att göra något med musklerna.
Värför ska man se ut som en tyngdlyftare för att vara bra i sängen eller för att attrahera tjejerna? Och vice versa. Värför ska tjejerna bry sig så mycket om deras bröststorlek, skor, håret, osv. Det är bara skit. Att inte trivas med sig själv eftersom samhället kräver fasta arslen och vältränade armar.

snorungen

Medlem
Ålder
61
Kön
Man
Trygghet tror jag kan vara enormt viktigt för många kvinnor...nu är jag kanske lite partisk i ämnet då min förra flickvän hade panikångest...hon berättade ofta för mig att anledningen till att vi hade ett sånt kanonförhållande var att hon kunde känna sig trygg och verkligen släppa loss och tapp allt vad hämningar hette...

inget

Medlem
Kön
Kvinna
Förstår inte varför bar bringa associeras med väldiga muskler och sexpack, jag ville se normal kropp arbetande, själva rörelserna och svettigheten är tändande.

linn

Ny medlem
Kön
Kvinna
En kille m "go" i kan ha på sig vad som helst nästan, att han luktar gott är viktigt. Sen att se en man ja, läs min presentation, det är det sexigaste en man kan göra tycker jag, men då har man i och för sig kommit rätt långt:oops:;)

kåtan

Ny medlem
Kön
Kvinna
håller med de som säger att muskler = sexigheten inte är sant. Själv går jag igång på hållning.. inte kaxig men självsäker... ja, ni vet säkert vad jag menar. MEN en man som precis kommit ut ur duschen med enbart en handduk runt höfterna.. :oops: :p
...åh ryggar... suck...

Toppen