Doc Coach
Välbekant medlem
- Ålder
- 58
- Kön
- Man
Tror jag har sett den, är det inte nån äldre tant som nästan sliter kuken av nån?
Jepp :-DTror jag har sett den, är det inte nån äldre tant som nästan sliter kuken av nån?
Jag måste nog ta och hålla med dig där, jag har den filmen på DVD, och jag har runkat till den scenen många gånger!När jag i min ungdom såg Bound, med Jennifer Tilly. Lesbiska scenen i början av filmen blev man kåt av.
Den har jag runkat till! Läcker film! Har den på DVD!Blå är den varmaste färgen gjorde att jag fick byta trosor,
Med sexiga Léa SeydouxDen har jag runkat till! Läcker film! Har den på DVD!
En annan film med en och annan het lesbisk scen är "Better than chocolate". Har även den!
Jag håller med! Den scenen har även jag haft på repeat för att få ett skönt sprutFilmen Rosens namn, scenen med Christian Slaters karaktär och slavtjejen. Spolade tillbaka och såg om den ganska många gånger minns jag…
Är det den här?Jag håller med! Den scenen har även jag haft på repeat för att få ett skönt sprut
Jepp! Den är det.
Tack för tipset! Jag beställde just den från Ginza, 79 kr (kampanj).Ganska nyligen såg jag en fransk film från 2019, Curiosa, och den var på alla sätt en vacker film. Sexscener, javisst, men en annan starkt bidragande orsak till det positiva helhetsintrycket är att den utspelar sig i Paris kring förra sekelskiftet, vilket erbjuder vackra miljöer. Och bäst av allt förstås; tidsepoken, med allt vad den innebär i intimhårmode, medför att det uppvisas för ögat njutbara, ORAKADE fransyskor. Mums...
Hoppas du gillar den. Tjejen i huvudrollen har en sån där lockande, lagom oskyldig uppsyn och är...galet snygg.Tack för tipset! Jag beställde just den från Ginza, 79 kr (kampanj).