Sexminnen som kanske är svåra att tro på

AndLargbg

Välbekant medlem
Hände i slutet på 90-talet åkte jag från Göteborg till Stockholm med x2000. En gång kom en ung kvinna med en alldeles förstora väska för henne. Ber mig om hjälp gentleman som man tar jag tag i väskan får upp den på hyllan ovanför stolarna.
Tre dagar efteråt kommer samma kvinna på samma tåg nu har hon plats bredvid mig.
Efter ett tag lutar hon sig fram ger mig en kyss och säger tack, min penis regerar och börjar resa sig. Det märket hon ler och viskar det tar jag som en komplimang.
Jag skall tacka dig ordentligt ger mig en avsugning tar satsen i munnen och sväljer.
Jag får hennes namn men hon säger även att hon har en pojkvän. Nu har jag upptäckte att hon bytt efternamn förmodligen gift sig så har aldrig kontakt henne. En del anser tydligen att otrohet är när man har samlag med varandra inte annars.
ja eller hur!
 

Ralph

Medlem
Ålder
68
Kön
Man
Vaknade vid 04.30 idag. Frun hade sparkat av sig täcket och låg där med särade ben!
Jag drog av mitt täcke och min kuk började bli hård. Låg och små runkade ett tag innan jag tog mobilen och fotade hennes vackra fitta! Smög upp och la mig emellan hennes ben försiktigt utan att frun vaknade.
Kröp närmre henne och kände lukten av hennes natt varma fitta, lite urin och svett! Sträckte ut min tunga och slickade på hennes blygdläppar, bara utanpå.
Sög in henne i min mun, precis som en dammsugare! Hon började röra på sig och delade på sina ben ännu mer. Läpparna delade på sig, såg de inre och de blänkte av sekret. Stack in min tunga i henne och började slicka med långsamma tag!
Stannade till vid klitoris och sög in den i munnen och lekte med den med tungan. Hon tar mitt huvud och trycker det mot sin allt blötare fitta. Jag dricker hennes saft, som är lite salt och syrlig.
Letar mig ner med min hand mot hennes anus och börjar att smeka henne sakta. Det har runnit från hennes fitta så det är blöt, så jag kan trycka in min finger en liten bit, samtidigt jag slickar henne!
Hennes hand börjar leta efter min hårda kuk där jag står på knä och hon börja dra skinnet upp och ner. Försatsen bara rinner! Sakta runkar hon min kuk. Jag vill att hon ska suga av mig.
Vi lägger oss i en 69. Jag fortsätter att slicka henne, blir blöt i hela ansiktet!
Hon tar min kuk i sin han och börjar sakta runka mig igen, samtidigt hon pussar mitt våta ollon. Hennes tungan leker med min kuk runt, runt. Sakta suger hon in min kuk i hennes mun samtidigt hon runkar mig.
Känner att hennes hand fortsätter att smeka mig bakåt. Handen leker med mina kulor, känns som hon jonglerar med dom.
Jag mun knullar henne samtidigt som hon börjar leka med mitt anus. Sakta smeker hon runt sin finger kring min öppning. Hon stoppar in sin finger i sin fittan så att den blir riktigt blöt.
Och börjar smeka tillbaka mot min anus. Sakte trycker hon in den en bit och börjar knulla mig i röven.
Jag delar på hennes skinkor så att jag kan leka med hennes anus. Hon börjar att stöna högt och hon börjar jucka mot min finger.
Frågar henne om vi skall skölja och tvätta våra hål. Och det tycker hon! Jag hämtar anal duschen, medans hon går på toa. Fyller den med ljummet vatten, smörjer toppen med glidmedel på behållaren.
Samtidigt får hon en en klick på sin finger, så hon kan smörja in sitt hål. Hon njuter när fingret smörjer in anuset. Sätter sig på toa stolen med delade ben och kissar ser hur det strålar ur hennes fitta.
Stoppar ner handen för att känna värmen och lukten från hennes urin. När hon är klar så för in behållaren i hålet och trycker in vattnet. Ser på henne att det känns skönt när vattnet trycks upp i tarmen. När hon har tömt den i sig, ger hon den till mig. Då hör jag hur det sprutar ur henne.
Aaa vad skönt, säger hon! Vi gör det en gång till! Sen är hon ren i fin i baken.
Sen är det min tur. Men frun vill smörja in anuset med glidmedel.Ställer mig på knä och delar på mina skinkor.
En klick på fingret och sakta börja hon smeka in sitt finger i mitt hål.
Det känns så skönt. Men jag vill också bli ren, så anal duschen kommer fram igen. Jag sätter mig på toa och trycker in anal duschen i mig. Känslan när man trycker in vattnet är otrolig. Sen är det så skönt att trycka ut vattnet och känna sig ren i anus.
Vi går och lägger oss igen isängen, tar några badlakan med så vi inte smutsar ner i sängen. Jag lägger mig på rygg med kuken i vädret och frun ställer sig på knä ovanför mitt ansikte. Ser hennes vackra fitta och anus ovanför mig. Frun böjer sig fram och börja leka med min kuk som är så känslig nu. Det riktigt bultar i den. Hon sänker ner sig mot mitt ansikte.
Jag börjar slicka henne med långa tung rörelse. Från klittan till hennes nytvättade bakre hål. Jag njuter att smaka på hennes allra heligast. Det skrynkliga brun ögat! När jag slickar hennes fitta så börjar jag smeka hennes rövhål med mina fingrar.
Vet att hon är så känslig i anuset efter tvätten. Att få borra in min tunga långt i hennes fitta och samtidigt dricka ur henne.
För in en finger i röven på henne och det tar emot lite innan hon vänjer sig. Sen slappnar hon av sig och kan köra in två fingrar. Nu har hon slutat att leka med min kuk, för att koncentrera sig på att bli tillfredsställd. Frun ställer sig upp på knä i sängen och börja smeka sina tunga härliga bröst, nyper sig själv i bröstvårtorna. Brösten är lite hängiga så att hon kan slicka sina bröstvårtor själv!
Jag får tag i en liten glas dildo som jag värmer i min mun. När den är lite varm, så låter jag den sakta glida mot hennes anus. Leker med dildon runt hennes anus, stoppar in den lite och drar ut den igen!
Frun lägger sig fram mot min kuk och ber mig att stoppa in dildon i hennes anus. Nu är den snart långt inne i henne, då börjar jag köra den fram och tillbaka!
Frun stönar och juckar hela tiden och ber att jag tar henne bakifrån med min kuk!
-Vad vill du ha i ditt anus? Kuk eller en dildo? säger jag!
-Vill ha din kuk i anus och en dildo i fittan, säger frun!
Jag hämtar en tryckluft vibrator som frun kan använda på sin fitta.
Nu står hon med sin läckra häck mot mig och delar på sina skinkor, så jag ser hennes bakre hål som bara vill ha något i sig. Jag kryper upp bakom henne och smörjer in min kuk med hennes fittsås! Ger henne vibratorn som hon sätter mot sin klitta och kör igång den. Hon studsar till när hon träffade rätt.
Nu trycker jag sakta in kuken i hennes anus, känslan att komma förbi ringmusklen är skönt. Känner att det är tight och skönt!
Börjar att köra min kuk in och ut, medans frun smeker sin klitta. Efter en stund så börjar hon stöna högre. Vill att jag håller henne hårt runt hennes höfter samtidigt att tar henne hårt i anus!
Frun börjar frusta och skaka av sin orgasm!
-Mer, hårdare, stönar hon!
Jag tar i allt vad jag kan! Smiskar henne på skinkorna och det gillar hon. De blir röda av mina slag! Känner att det är på gång för mig, kittlar i pungen. När det går för mig så trycker jag lång in i henne. Min sperman bara pulserar in i hennes anus!
Drar sakta ut kuken ur henne, hålet är öppet efter min kuk. Ser hur sperman rinner sakta ur henne!
Frun går och tvättar sig, samtidigt frågar hon om vi skall fortsätta med en löskuken i mitt anus!
-Gärna säger jag!
 
Toppen