Detta var i slutet 70 början 80. Jag och några kompisar hade dragit in till storstan för att festa lite. Vi drog runt på några olika klubbar och fick i oss några öl under kvällen. Kvällen löpte på och det började bli dags att dra sig hemåt. På vägen till bussen så gick vi förbi ett hus där dom hade fest. Stannade till på utsidan, då en annan kompis till oss var på utsidan och var på den festen. Vi blev inbjudna vi med. Det blev lite mer att dricka och vi dansade in på sena kvällen.
Jag dansade med en tjej ganska så mycket och vi hade det rätt trevligt. Märkte aldrig att mina polare hade dragit hem när det var dags att bryta upp.
Det hade blivit sent på kvällen/natt och bussarna hem hade slutat att gå.
Den tjejen jag dansat med under festen bodde åt samma häll som jag skulle, så jag frågade om vi skulle ta följe och gå hemåt. Det var helt ok för henne.
När vi gått en bra stund så kom vi till ett ind område som vi var tvungna att gå igenom för att komma hem. Halv vägs genom området så kände vi att nu orkar vi inte gå längre, kan vi inte bara sätta oss och vänta på att bussarna börjar att gå igen. Vädret hade börjat bli lite kass och det började att duggregna lite. Vi behöver hitta något ställe att sitta under så vi inte blir helt genomblöta. Vi hade precis stannat vid en lagerlokal som inte såg ut som att den användes. Här kan vi kanske ta lite skydd för regnet. Tog tag i ett handtag på en dörr och kände om den gick att öppna, den var inte låst.
Nu kan vi komma in och ta skydd för regnet. Väll inne så satte vi oss på golvet, jag hittade ett par kartonger vi kund ha att sitta på.
Kläderna hade blivit lite fuktiga innan vi han att komma in, så jag tog av mig min tröja och la den så att den skulle torka, hon gjord lika dant. Där satt vi med bara överkroppar, hon hade ju sin bh på sig.
Hon har ett par stora fina bröst, med ett par väl synliga nipplar som trycker ut från bh:n. Jag stirrar lite på dom, och säger, dom var stora och fina din bröst. Ja, vill du känna på dom. Ja gärna!!
Jag smeker och klämmer på hennes härliga bröst och känner hur nipplarna blir hårda av mina händer. Hon ber mig att ta ut brösten ur bh:n och det var jag inte sen med att gör. Sug mina bröst sa hon till mig, sug dom hårt jag älskar när dom blir sugna och slickad på. Jag tog dom i händerna och började suga och leka med hennes härliga bröst. Kände att kuken började att bli hård i byxan nu, kände att det var lite fuktigt i kalsongerna.
Hon andas tungt och börjar att gny lite när jag suger nipplarna. Jag vill mera hör jag henne säga. Jag blir så kåt när du suger mina bröst. Känner att hon börjar att smeka mig utan på byxorna, först på låret och sedan upp mot kuken. Hon smeker den härligt på utsidan, ta fram den, jag vill känna din kuk i handen och runka dig.
Jag tar av mig byxorna och fram kommer kuken som är hår och svullen. Hon tar ett tag om skaftet och börjar att sakta runka min kåta kuk. Samtidigt så villa jag känna på hennes fitta. Smeker lite utanpå och känner att det är varmt och fuktigt. Knäpper upp hennes knapp, får ner kedjan och sedan in med handen under hennes trosa, känner hennes håriga fitta som är så blöt mellan läpparna så att ett finger glider lätt i hennes hungriga fitta. Finger knullar henne lite och känner samtidigt hur hon börjar att suga min kuk. Jag vill ju också ha det lite mysigt; så jag lirkar av henne byxorna och dyker ner i hennes fitta och börjar att slicka henne. Jag vill att du knullar mig nu. Vill ha dig bakifrån och långt in i fittan med din kåta kuk. Hon ställer sig på alla fyra och trycker fram fittan mellan benen. Ställer mig bakom tar tag i kuken, drar den ett par gånger mellan hennes kåta svullna läppar, sätter kuken till hålet och trycker in den på en stöt så lång in jag kunde, Åh åh så ja, knulla mig nu, knulla mig hårt och djupt, hårdare, mera mera åhåhåh fan vad härligt att känna din kuk i min fitta, fortsätt jag kommer snart. Stöter på lite till in och ut i fittan som rinner av kåt safter, nu nu jag kommer!!! jag drar ut kuken och hon sprutar ur fittan rakt över min kuk. Hon hämtar andan och ber mig att slicka fittan och känna hennes såser som rinner ur henne. Hon vill rida mig nu, lägger mig på golvet, hon säter sig på kuken och den glider lätt in i henne, hon börja att rida mig förs lite långsamt ser hur kuken kommer ut ur fittan och är alldeles blank av all sås, hon ökar ridningen och hennes bröst gungar med så härligt framför mina ögon, sug mina bröst sug sug! När du är närs så vill jag att du runkar av din kuk i mitt ansikte, jag vill känna din varma sperma som rinner och droppar ner på mina bröst mmm. Nu var det min tur, ut med kuken och ställde mig framför henne och runkade kuken tills jag kom över hennes ansikte, det kom en hel del sperma den natten över hennes ansikte. Lite i munnen som hon svalde och lite över hennes härliga bröst.
PS Det blev flera gånger efter denna DS
Kåt tonåring!!