Första inlägget som ny medlem här
Givet hur stor del av mitt liv som jag har älskat sex och att runka så är det lite av ett mysterium att jag inte har hittat hit tidigare, men hey - livet är långt och det finns mycket kvar att upptäcka
Det här inlägget är långt, väldigt långt. Men jag vill gärna dela det med er eftersom jag helt ärligt tycker att det är en nice (och het) känsla att kunna berätta för andra likasinnade. Allt är sant och inget är förskönat eller förstärkt.
Jag har funderat mycket på sex i barndomen och vad som präglar oss som i vuxen ålder är som vi är. Jag har varit kåt så länge som jag kan minnas - redan när jag var 7-8 år så klippte jag ut porrtidningsannonser från kvällstidningarna och gjorde en bok av alla snuskiga antydningar och lättklädda kvinnor. Trots att annonserna var både cheesy och i svartvitt så minns jag att det, på riktigt, var nåt som jag verkligen gillade och blev kåt av.
Varje gång min familj träffade bekanta med barn i samma ålder så var det en självklarhet att leken skulle leda till doktorslekar, oavsett hur väl jag kände de andra barnen. Vissa tyckte nog att det var knäppt, medan andra nog tyckte att det var lika naturligt som jag (jag vill åtminstone tro det, men kanske tänker de tillbaka på den tiden på ett annat sätt). Jag har många fina och kåta minnen från barndomen som jag kan berätta om en annan gång, men två jag tänkte börja med att berätta om ett av två minnen minnen som har etsat sig fast extra hårt. Milstolpar, om man så vill. Tänker att ni som gillar det nog gillar det. Kanske minns ni nåt liknande, eller kanske blir ni bara kåta av att läsa och fantisera om det. Eftersom jag är precis som ni så unnar jag er gärna båda
På 80- och 90-talet var det väldigt vanligt att man kunde hitta kassar med gamla porrtidningar, oftast i containrar eller soprum. Jag och mina killkompisar sparade på allt vi kunde hitta och skapade små platser kring där vi bodde där vi brukade ses och titta i dem tillsammans, i buskar och andra krypin. Jag minns fortfarande lukten av fuktiga tidningar där sidorna satt ihop och hur man försiktigt fick öppna dem för att de inte skulle gå sönder (minns du?). Ibland tog vi på varandra samtidigt eller sög och runkade varandras små kukar, precis som de gjorde i tidningarna (önskar att jag hade varit lite mer framåt och vågat bjuda in tjejer, men tyvärr hände det aldrig - är fortfarande lite sorgsen för detta).
En kompis till mig, som var några år äldre, var uppfinningsrik och visste att det i källarförråden i lägenhetshuset där han bodde fanns oanvända källarförråd. Han fick tag på ett hänglås som han satte på ett förråd, och där samlade vi ihop alla tidningar vi hittade. FIB Aktuellt, Cats, Aktuell Rapport, som dominerade på den tiden. Under 1-2 års tid gick hans och min vänskap i stort sett helt ut på att vi gick ner i källaren så fort vi fick chansen (ibland dagligen), tog en handfull tidningar på måfå och sen satte vi oss i varsin ände av förrådsgången och tittade och runkade. Jag minns fortfarande känslan av att dra ner byxorna till knäna och känna det iskalla betonggolvet mot skinkorna. Vid den här tidpunkten var jag typ 10 år gammal, och det var verkligen en höjdpunkt i tillvaron att se kåta vuxna göra snuskiga saker, och känslan av att ha en ostörd stund med den upplevelsen var otrolig. (Så här i vuxen ålder så inser jag att jag tycker att det är nästan lika skönt och spännande varje gång, fortfarande. Märkligt? Kanske. Mänskligt? Ja.)
En höstkväll så var vi några kompisar som hängde utomhus. Min äldre kompis med hänglåset berättade att han ville visa oss något. Helt ogenerat ledde han oss till ett utomhusbord vid en parklek där han drog fram kuken och började runka den medan vi andra stod i en halvcirkel runtom och tittade. Minns att jag tyckte det var lite häftigt att hans kuk var större än min, men fattade inte riktigt vad han ville visa. Efter en kort stund märkte jag att han var på väg att komma. I min värld innebar slutet på en skön runk att det pirrade i kroppen och det var i princip det. Kanske trängde något helt genomskinligt som liknade försats upp och lade sig på toppen av ollonet, men inget mer. Men när min kompis kom denna gång så rann det sperma ur hans kuk. Ingen vitaktig vuxensperma, utan mer som en transparent och tjock försats, och ganska mycket. Allt hamnade på bordet och jag minns hur han kramade ur det sista ut på bordet där inför våra ögon. Det kändes sjukt spännande att veta att ett riktigt sprut ändå var inom räckhåll - bara några år bort.
Den där händelsen var bara en av många händelser som har format mig att bli den jag är, och ärligt talat så är jag glad för det. Att kolla på porr, runka, och runka med andra är verkligen en del av mig och har så alltid varit. Och jag har verkligen inga planer på att sluta upp med den saken
Hoppas ni gillade att läsa minnet. Delar gärna med mig av fler.