Show på nastydreamz!

BMRM

Medlem
Kön
Man
Ikväll tänkte jag showa lite på nastydreamz,
men jag vill veta om nån är intresserad först.

Jag har en udda böjelse, gillar scat (bajs),
men då jag saknar partner så tänkte jag
underhålla mig själv med mig själv, så att säga...

Om det finns visat intresse så blir det gratisshow ikväll.

Hör av er.

Playboy II

Ny medlem
Kön
Man
Du saknar partner säger du...märkligt.

Jag har 2 frågor.

1) Fick du inte kladda med bajs som liten, kanske detta kan förklara ditt beteende?

2) Varför skulle någon vilja se dig bajsa i "direktsändning"?

Sök hjälp, prata med en psykolog...vad som helst!

BMRM

Medlem
Kön
Man
Varför får jag känslan av att det är du som lekt för lite med bajs,
och därför känner ett visst intresse?

Hör av dig till mig Playboy... kan lära dig ett och annat.

BMRM

Medlem
Kön
Man
Du har ingen aning om hur många privata meddelanden jag fick,
och hur många som var in och kollade showen.

Men med trångsynta människor som dig så är det förståeligt
att dom inte vill göra sig tillkänna. Tragiskt.

heimat

Medlem
Kön
Man
Trångsynthet har nog inte med detta att göra. Hålla på och smeta med sitt eget bajs förstår jag mej inte på. Restprodukter är vad det handlar om. Men nåja alla har vi udda läggningar men känns som gränsen måste gå nånstans.

crumar

Medlem
Kön
Man
och vem fan är ni att döma ut andras åsikter och böjningar? Jag gillar inte helelr bajslekar, men jag avskyr folk som inte accepterar olikheter. Förut var det väldigt onormalt att onanera, enligt professorer och experter var det dödligt. Killen skadar inte någon annan eller sig själv så låg honom kladda i fred.

---
runk!

G

G-mannen [adjö]

Gäst
Originally posted by crumar

och vem fan är ni att döma ut andras åsikter och böjningar? Jag gillar inte helelr bajslekar, men jag avskyr folk som inte accepterar olikheter. Förut var det väldigt onormalt att onanera, enligt professorer och experter var det dödligt. Killen skadar inte någon annan eller sig själv så låg honom kladda i fred.

---
runk!

Håller helt med! Kiss och bajs tilltalar mig inte ett dugg, men så länge han inte skadar andra och kanske hittar likasinnade, låt honom hållas.

Scorpio

Medlem
Kön
Man
Det är som sagt underligt att man ska dömmas som psykiskt sjuk för vad man själv tycker om. I det här fallet är ingen att dömma. Vad tänder ni själva på? Och vem säger att ni inte är psykiskt sjuka för det?
Nä fortsätt du med dina bajslekar. Jag är inte själv insatt i det men du har min respekt ändå. Och jag vet att det finns mer än man tror som är insatt i det hela.

Så vart jag än i världen vänder, får jag ta saken i egna händer.

BMRM

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Ungkuken

Det finns folk som blir upphetsade av att våldta andra, är det accepterat bara för att man "tycker om det?" NEJ!!
Nu är ju detta ganska skilda saker men det va bara ett exempel. Seriöst... alla vettiga människor, tänk en gång till!! Kleta med skit!!

Det var ett exempel ja! Däremot skadar man någon genom våldtäkt medan ingen skadas när jag porrar med scat (ahh blir kåt av det ordet bara), därmed idiotförklarar jag ditt exempel totalt. Det var inte ens relevant.

Asia

Medlem
Ålder
55
Kön
Man
Originally posted by BMRM

Det finns folk som blir upphetsade av att våldta andra, är det accepterat bara för att man "tycker om det?" NEJ!!
Nu är ju detta ganska skilda saker men det va bara ett exempel. Seriöst... alla vettiga människor, tänk en gång till!! Kleta med skit!!

Det var ett exempel ja! Däremot skadar man någon genom våldtäkt medan ingen skadas när jag porrar med scat (ahh blir kåt av det ordet bara), därmed idiotförklarar jag ditt exempel totalt. Det var inte ens relevant.

Spelar ingen roll vadu säger, "porrar med scat"...helt sinnessjukt!

BMRM

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Asia

Originally posted by BMRM

Spelar ingen roll vadu säger, "porrar med scat"...helt sinnessjukt!

"Spelar ingen roll vad du säger", just rätt inställning på ett forum ;)

Snusk Pekka

Medlem
Kön
Man
Kiss och bajs är absolut inget för mig, men gillar man det så.... fortsätt bara. Synd att många här inte kan acceptera att människor tänker och gillar olika saker här i livet.

Onanera Mera.

Mina Fleshligts: Gold Butt, Ultra Tight Butt och Wonderwave Lady.

U

Ungkuken[lämnar oss]

Gäst
Jag orkar inte hålla på mer i den här tråden, tar bort alla mina inlägg!! Och du kan betrakta dig som idiotförklarad!!

BMRM

Medlem
Kön
Man

Jag orkar inte hålla på mer i den här tråden, tar bort alla mina inlägg!! Och du kan betrakta dig som idiotförklarad!!

Tyckte du att du hittade ett enkelt universalsätt att vinna en argumentation nu? Det tyckte inte jag.

avve

Medlem
Kön
Man
Med all respekt, det är mycket jag tycker är äckligt här, scat inkluderat.
Men lägg eran kraft på det som skadar andra.
Alla jobbiga innlägg om mindreåriga, incest med mera. Blottare, folk som sprutar på hotellrummets spegel.
Grisa på du, jag respekterar dig, även om jag inte förstår dig.
/arvid

BMRM

Medlem
Kön
Man
Ny show ikväll vid 22-tiden! Samma plats. 219 besökare som mest sist,
kan vi slå rekordet?

Har käkat chili con carne tre dar i sträck för just detta ändamål ;)

Toppen