Originally posted by Pergo
Tjejen som jag pratade om från början är gift vilket gör det hela lite svårare. Hon har tittat mig djupt i ögonen många gånger och varit "nära" mig vid flera tillfällen. Det känns som om hon är intresserad av att något ska hända och väntar på att jag ska ta första steget. Tänk om jag har fel (jag känner hennes man). Ska jag göra något och i så fall vad? Jag behöver tips. Kom igen och hjälp till nu.
Som jag har fattat det vågar du inte riktigt prata med henne om det för att du skulle bli förskräckt om du har fel,, att hon då berättar det för sin man som du känner med? Jag tror faktiskt inte att hon skulle göra det. Passa på att säga nåt till henne när hon spänner sin blick i dig, fråga henne Vad hon tänker på,, det är nog det allra bästa, för en sån fråga behöver inte betyda att du verkligen är kåt på henne,, Det är en sån fråga som man kan tolka precis som man vill.
Svaret hon ger dig borde berätta om hon ÄR intresserad av dig eller ej, studera även hennes kroppsspråk och sättet att svara dig, kroppsspråket utgör mycket mer än vad man tror av vad en person säger. Så se nu till att fråga henne detta nästa gång hon tittar dig djupt i ögonen och berätta här hur det gick.
Frågar du aldrig får du aldrig veta vad du kunde haft!