singel -tristess

hotpants

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
Är så less på att vara singel, vill ju ha någon att dela härliga ting i livet med:(

Finns det några fler som sitter i samma sitts????
 

Steph

Medlem
Kön
Man
Jopp. Singel jag också. Och det är ju inte enbart sex man vill dela heller. Tänk bara att ha haft någon nu i helgen och grillat med på min baksida här, promenera och kolla in stan en skön sommarkväll tillsammans, t.ex.
 

hotpants

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
Jopp. Singel jag också. Och det är ju inte enbart sex man vill dela heller. Tänk bara att ha haft någon nu i helgen och grillat med på min baksida här, promenera och kolla in stan en skön sommarkväll tillsammans, t.ex.

Visst är sex viktigt...men inte allt.
gå hand i hand längs stranden..mys
 

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
51
Kön
Man
Jag är också less på singellivet. Men jag har ju inget att jämföra med.
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
Singellivet är väl okej. Nackdelen är att man inte har tillgång till regelbundet sex. Fördelen är att man kan hålla på med kk's och ons och slipper det som skrivs om i tråden 'sambo-tristessen'....
. omväxling förnöjer:oops:
 

hotpants

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
en KK är ju inget svår att få;) men det räcker liksom inte.

hihi låter desperat..haha HJÄP;)
 

Vixie

Medlem
Kön
Man
Ja jag tycker det samma som skeda. En KK hade ju inte varit fel så om det finns någon här så skriv till mig men ett förhållande är nog förtidigt för mig. :)
 

Vixie

Medlem
Kön
Man
Fast ett litet flickvänns förhållande hade ju inte varit fel. Hade varit roligt och skönt att ha någon sida vid sida och bara mysa, grilla och ha roligt tillsammans eller t.ex dra till stranden och bada och sedan se på solnedgången. :)
 

kille71

Medlem
Kön
Man
som doc säjer, allt har sina nackdelar. Ibland skulle man vilja vara singel och tycker vad bra ni har det....:)
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
som doc säjer, allt har sina nackdelar. Ibland skulle man vilja vara singel och tycker vad bra ni har det....:)

Hm... Du skulle bara veta Kille 71! Hihi! TRIST är det! :) Kul ibland dock... Man måste ju försöka göra det bästa man kan av sitt liv o det är inte att sitta o deppa, men ibl känns det tungt...
 

kille71

Medlem
Kön
Man
jag vet, har ju själv varit singel.... tar mit tidigare inläg inte så alvarligt. Mäniskan funkar nog bäst i "flock" ;)
 

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
allt har sin charm
allt har sina nackdelar
...........................................

Ja jag håller verkligen med här!

Saknar mina ensamma stunder ibland, kanske lika mycket som en del andra saknar en Vän att dela sin tid med.
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
som doc säjer, allt har sina nackdelar. Ibland skulle man vilja vara singel och tycker vad bra ni har det....:)

Hm... Du skulle bara veta Kille 71! Hihi! TRIST är det! :) Kul ibland dock... Man måste ju försöka göra det bästa man kan av sitt liv o det är inte att sitta o deppa, men ibl känns det tungt...

Hörru, upp med hakan! :) Jag tror själv jag är singel just nu, blev nyss. Säkringarna har brunnit i huvet på min flickvän, hon är skitsur och jag vet inte varför. (som vanligt, tjejer är inte som andra killar! :))

Visst är det tråkigt, men jag tänker inte sitta och vänta på att hennes humör blir bättre, jag är redan ute o dejtar och jag uppmanar dig att göra det samma! Regga dig på nån dejting-sajt på nätet och dejta nån trevlig karl. Man kan ju ha trevligt, det måste ju inte "klicka" för att man ska kunna ha en trevlig kväll (och då syftar jag inte på sex).

Ut med dig i vimlet, ragga upp nån trevlig karl-slok! :) Sätt på honon om du vill, eller gör det inte.. huvudsaken e att man har trevligt. ;)

Lycka till!
 
Toppen