Skämskudde: Någon/något du tänker på när du smeker?

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Jo att pojkarna på Zoe’s skola tänker på hennes bröst eller kanske helt naken.
Pappan hade kanske samma tankar om Zoe’s mamma tidigare och kanske forfarande även om jag föredrar Pernilla men inte hennes dotter,

D

Deleted member 70601

Gäst
Jag vet att det här är tråden om saker vi skäms för att tända på, men det måste finnas nån sorts gräns. Att sitta och dregla över en 13-åring, och till och med posta videor på henne, känns riktigt ofräscht.

Camrunkarn

Medlem
Kön
Man
Fantiserat och även gjort närmanden på svärmor, vilket det verkade som att hon gillade. Nån dag i framtiden kommer jag när tillfälle ges fullborda min fantasi... får bära eller brista.

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Det finns många kvinnor i olika sporter främst skidor. Tänker på att de börjar smeka varandra när de löddrar i varandra i duschen efter tävling. Har haft en flickvän för ett antal år sedan tränade kampsport påstod att hon och träningskamraterna ibland började onanera i duschen när det skulle som hon utryckte det blöta musen.
Runka i duschen gjorde jag när jag var yngre innan jag flyttat hemifrån, kunde börja med att jag luktade på syrrans trosor, och sen gick in i duschen med ett kraftigt stånd. Man vad ju så ung på den tiden, början av tonåren mammas trosor var tabu borde egentligen systers vara också men det är svårt att styra tonårs hormonerna.

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Att sitta och dregla över en trettonåring gör man väl inte, att hon har rätt så stora bröst för sin ålder är väl mer ett konstaterande än ett runk objekt. Carolas dotter får väl växa till sig och bli äldre men jag är för gammal runkar till Carola eller Pernilla instället för Zoe eller Bianca.

Toppen