skönare onani?

Knoppen

Medlem
Kön
Kvinna
Det är nog så sant att övning ger färdighet.

Värmande glidmedel kan höja lusten.

Onanera framför en spegel är upphetsande...

Prova dig fram i leksaksvärlden. Inte utan min Rabbit... :oops:
 
Kön
Man
Övning som sagt, det trimmar upp musklerna som används.

Förutom G-punkten ska det finnas en annan "spot" längre bak. Hittar ingen info nu, den kallas L-punkten eller m-punkten eller nånting sånt.

En roll-on med olja känns precis som att bli slickad har jag hört (och sett). Fick själv en simultanbehandling med roll-onen i baken när jag blev avsugen:p, inte dumt, men inte samma som en tunga, man är väl inte känslig på samma sätt där...
 

La Dolce Vita

Medlem
Kön
Kvinna
Utforska...lära känna... kunna njuta... av sin egen kropp!

Använda fingertopparna och känna efter var det känns skönast att smeka... och hur...
 

Lizas

Medlem
Ålder
54
Kön
Kvinna
För min del är det skönare när jag är lite kissnödig.. vet inte hur vanligt det är.. tycker även sex är skönare då.. :oops:
 

petroleum

Ny medlem
Kön
Man
Japp! Jag håller med...

En sak som jag funderat på är om tjejer kan kissa när ni är kåta. Jag är kille och kan omöjligt kissa när jag har stånd. Jag måste vänta tills pillen är lite slak innan jag kan kissa. Hur är det med er tjejer?
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
[En sak som jag funderat på är om tjejer kan kissa när ni är kåta. Jag är kille och kan omöjligt kissa när jag har stånd. Jag måste vänta tills pillen är lite slak innan jag kan kissa. Hur är det med er tjejer?[/quote]

Jag kan komma medan jag är kissnödig, men sedan måste jag lugna mig åtminstone ngr min innan jag kan kissa! :)
 
Toppen