Skönast?

• Thread starter zeroxx - spärrad ej 18
  • Startdatum
Z

zeroxx - spärrad ej 18

Gäst
Jag undrar hur det är skönast att runka? Ska man vänta några dagar innan man gör det eller varje dag? Ska man dra med en såkallad "spin" på handen? Hur är nyfiken!:D:):D

S

slakisen -LÅST-

Gäst
Jag tycker att det är skönt som fan när man inte har runkat på ett par dagar... svårt att hålla sig så länge men jag lovar att det är skitskönt och + att satsen är enorm :D
Har inte runkat nu på 3 dagar... ska göra det snart.. letar efter en schysst p-rulle först :)

Isdx

Medlem
Kön
Man
Tycker faktiskt det är skönast att onanera med Fleshlight, helt nåt annat än att göra det bara för hand ;) Orgasmerna är alltid mycket kraftiga o långa, dessutom praktiskt då man kan spruta sperman inne i den, utan nån fara för att klotta ned omgivningen :D

mgk

Medlem
Kön
Man
Det är skönt om man kan vänta några dagar men det brukar jag ha svårt för. Istället försöker jag dra ut på det så att jag är på gränsen och då avbryter jag för att sedan fortsätta igen. Kan hålla på i timmar, underbart när det sedan går för mig! :D

Janne99

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag brukar ha tunna kalsonger på mig med kuken riktad uppåt och smeka länge på undersidan. Sen åker de av och jag runkar som vanligt tills jag kommer skönt.

S

sprutkuken -LÅST-

Gäst
Varför inte runka när man är KÅT?
Jag runkar när jag känner för det, iblnad varje dag, ibland flera dagra emellan, ibland två-tre gånger om dagen. RUNKA NÄR DU ÄR KÅT!

RunkandeKillen

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by sprutkuken

Varför inte runka när man är KÅT?
Jag runkar när jag känner för det, iblnad varje dag, ibland flera dagra emellan, ibland två-tre gånger om dagen. RUNKA NÄR DU ÄR KÅT!

Håller med till fullo. Varför gå och vänta på nåt om du är sugen på det nu? Jag kör på samma princip. Är jag kåt så är det bara till att dra av brallorna och runka. Är jag inte sugen så ger jag helt enkelt fan i det tills jag blir sugen.

S

slakisen -LÅST-

Gäst
Joo jag håller med er grabbar att man ska runka när man blir sugen men jag menar att man kan ju reta sig själv lite.... hålla upp ett tag om man kan och vill :)
Skitskönt när man är kåt som fan och har inte runkat på några dagar och sen när man äntligen plockar fram kuken så kommer man rätt så snabbt...räcker att man bara smeker kuken lite så kommer man... så är det för mig iaf... brukar spruta som fan oxå :oops:
Men nu måste jag sätta igång och runka... har inte gjort det nu på 1 dag och jag känner att jag måste.

Trevlig midsommer på er!!

S

sprutkuken -LÅST-

Gäst
Visst är det skönt att gå och kåta upp sig en hel dag också och sedan låta det komma när man runkat av och till i flera timmar.

Glad Midsommar

S

slakisen -LÅST-

Gäst
Tjena på er alla kåta!! Nu så har jag inte runkat på nästan två dagar och jag känner mig grymt kåt.... kuken reser sig hela tiden.. va på stan tidigare och de va lite jobbigt att va såhär kåt :)
Så nu är man äntligen hemma.... ska plocka fram kuken nu och sätta igång.

runka på grabbar

Ståfräsen

Medlem
Kön
Man
Gillar personligen att titta på en skön bukkakke-scen där man successivt blir hårdare på mitten och när man är så hård som det bara tänkas kan, så lägger man sig, spänd som en pilbåge och hudar frenetiskt tills det flyger iväg eller bara rinner ner över näven.

Runka e livet!

KinkyDattis

Ny medlem
Kön
Man
Hade inte runkat på Flera dagar asså. Och sen i förregår så va jag ju självklart så kåt så jag tog i stenhårt ..Så nu har jag nåra svullnader på kuken..hoppas det läker:/

Adda mig på msn och snacka lite sex-problem;)

Toppen