Prolog: Åsa är en barndomsvän som jag ibland träffar på tjänsteresor. Nu senast träffades vi på ett hotell i hennes nya hemstad. Hon är en skild blond MILF och har i nuläget ingen fast partner. Vi hamnade till slut i sängen på mitt rum.
Åsa lät handen söka upp min kuk i kalsongerna, grep mjukt om den, drog långsamma drag.
Jag sköt undan täcket och drog hennes t-shirt över de uppsträckta armarna. Hon var naken under och jag betraktade hennes vackra bröst. Med Åsas hjälp krånglade jag mig ur mina kalsonger. Hon återtog sitt tag om kuken, hårdare nu, ställde sig på knä mellan mina lår, böjde sig fram, sög på mina bröstvårtor.
– Nu vill jag ta dig i munnen, sa hon. Hela vägen. Du ska komma i min mun.
Hon nosade sig nedåt från mitt bröst, ned till ljumskarna. Lät läppar glida runt skaftet, hon smekte min kuk med kinderna. Kupade försiktigt ena handen runt pungen. Drog med andra handen min förhud upp och ned.
Så omslöts ollonet av hennes våta, varma mun. Jag kände Åsas tunga ivrigt arbeta samtidigt som hennes händer smekte runt skaft och pung. Kände hur hennes huvud försiktigt rörde sig upp och ner, upp och ner.
”Det här har hon gjort många gånger förr” tänkte jag upphetsat.
Lika försiktigt mötte jag hennes huvudrörelser, tryckte i samma rytm fram kuken mot henne. Och ilningarna byggdes upp, pungen drog sig samman, min andning blev också snabbare, tyngre. Jag stönade varje gång våra rörelser fick mer av kuken att komma in i hennes mun.
– Nu... snart... stönade jag.
Hennes rörelser blev snabbare, greppet om kuken hårdare. Jag lät vänsterhanden söka upp hennes bröst, jag ville känna på henne när jag nådde klimax. Jag kom, pumpade ut min sperma, flera kaskader i följd. Jag fick tvinga bort reflexen att vilja trycka in kuken hårt, satt bara stilla, lät henne bestämma vad som skulle ske.
Jag märkte hur Åsa stannade till när sperman kom, men bara ett ögonblick. Åsas tunga fortsatte, hon sög och runkade ur mig varenda droppe. Svalde. Hon blev långsammare i rörelserna. Reste huvudet och lät min kuk lämna sin mun. Såg upp på mig med stora ögon. Åsa sträckte sig upp över mig och gav mig en lång kyss, hennes tungspets mötte min och jag kände smaken av min egen sälta.
– Nu är vi ett, viskade hon och fortsatte kyssa mig intensivt.
Epilog: Häromdagen fick jag ett sms från Åsa, det löd "Jag gick just förbi vårt hotell, härifrån har vi ett gemensamt minne".