Svårt att bestämma sig för en händelse men jag måste nog ändå landa i en ganska tidig händelse som var otroligt upphetsande, extra mycket då erfarenheten av allt annat än vanligt sex var begränsad.
Jag var i 20års åldern och men dåvarande ett år yngre flickvän hade nyligen flyttat till vårt första egna boende och i samband med en födelsedag, minns inte vem av oss som fyllde, så ställde vi till med en stor fest med vänner från båda våra vänskapskretsar.
Jag vet att det fanns en dunk hembränt som blev till bål och gästerna hade med sig eget utöver det, dvs en riktig tonårsfylla.
Min flickvän hade en grej att hon ofta blev lite snuskig på fyllan. Hon ville gärna leda in samtalen med hennes kompisar på sex där hon ville verka frigjord, avslappnad och explicit. Det var mer av en attityd på fyllan än något annat. Så även denna kväll.
Med på festen var också en vän till min flickvän som var lite samma skrot och korn och de hade en tendens till att triggra varann i verbal frigjordhet. Vännen var singel men hade tidigare berättat öppet och detaljerat om sina onanivanor, något som var extremt ovanligt att tjejer gjorde i mitten av 90-talet vill jag hävda.
Allt eftersom timmarna gick och folk blev fullare blev deras samtal och upptåg mer och mer vågat. Tuttar hade visades för att jämnföras och vid något tillfälle gick min tjej och hämtade en bunt foton, föreställande oss när vi sög, slickade och knullade varann och visade sin vän.
Hennes vän tystnade och blev ganska storögd när hon fick se men spelade cool och satt vid köksbordet och bläddrade i bilderna när jag kom in och fick såg vad som pågick.
Min första känsla var att min tjej gått ordentligt över gränsen, vafan min kuk var på bilderna och jag ville inte visa mig naken för hennes vänner. Men märkte också att de båda blev kåta av situationen, min tjej av att visa upp oss och hennes vän av att få se.
Natten gick mot morgon och de allra flesta hade ragglat hem eller däckat i lägenheten när jag och tjejen gick och la oss och hennes vän hamnade i en soffa i vardagsrummet.
Framåt förmiddagen vaknade vi i vår säng ordentligt bakis och kåta. Vi börjar hångla och smekas och snart kryper min tjej ner för att suga mig. När hon sugit mig riktigt hård så ropar hon plötsligt vännens namn. "Elin, kom hit lite!" och fortsätter suga.
Jag blev chockad men kunde inte reagera när tjejen låg över mina ben med min kuk i handen.
Vännen Elin öppnade snart dörren och tappar hakan när hon ser vad som sker. Min tjej frågar henne något ovidkommande för sammanhanget och fortsätter suga och runka mig. Elin fick inte fram ett ljud men tittade storögt på i dörröppningen för att sen sakta närma sig och sätta sig på sängkanten.
Min tjej frågar om hon vill känna på min kuk och Elin tar i kuken och runkar ett drag och släpper den sen. Min tjej fortsätter att hetsa henne att känna och smaka, men utan att Elin riktigt vågar ge sig in i leken, men och tittar intensivt och det är tydligt att hon gillar det.
Efter ett tag drar tjejen av sina trosor och lägger sig över mig i 69an och jag går från att vara passiv till att slicka henna och knulla henne med fingrarna.
Vi bjuder Elin på sitt livs show och snart börjar min tjej försöka hjälpa sin vän att få av kläderna med ömsom hetsningar och ömsom avklädningshjälp och efter flera försök, blyget och trevande så är vi alla tre nakna. Elin erbjöds flera möjligheter att få vara med men hon avstod och satt på sitt hörn i sägnen. Snart hade hennes fingrar letat sig ner mellan benen och jag var både i total lycka och besvikelse samtidigt. Det dröjde inte speciellt länge innan jag inte kunde hålla igen mer och signalerar att jag ska komma, då min flickvän går upp från alla fyra och hamnar jämte Elin och framför mig och jag runkar sista dragen och sprutar över båda två.
Tyvärr ledde denna händelse i förlängningen till en extrem bakisångest hos båda flickorna och de förlorade strax kontakten efteråt. För egen del fick det också konsekvenser då min tjej fick lite av en näsbränna av det som hade hänt och nått liknande utspelade sig aldrig igen trots mitt nyväckta intresse för snusk. Men trots förlorad vänskap och ångest var det värt varenda sekund för min del