Skönaste sexuella upplevelsen?

R

Reborn

Gäst
Skönaste kanske det inte är, men senaste och skönaste på länge i vart fall.

Var iväg med jobbet och bodde på lite by i mitten av landet.
Vi grabbar, hamnar med 5-6 tjejer på hotellet och dricker lite öl o har kul.
Sen ska vi ut o ta luft, då börjar jag skoja med en av dom yngre tjejerna(kanske 25-30 år)
Efter ett tag sa hon, det är kallt så hon vill gå in.
Jaja, inte konstigt, du har ju inga trosor o bh på dig.
Jo säger hon o skrattar.
Nej försätter jag
Va..syns det att jag är utan. Syns det så väl i klänningen.
Mm..och borde väl känna efter, för säkerhets skulle, säger jag.
Ja visst, kom då.

Vi går lite bakom en utbyggnad.
Jag lyfter på klänningen och känner en troslös, våt o rakad fitta.

Wow..o du e våt också.
Mm..
Sen smeker hon min kuk och drar ner gylfen, tar ut den. Hon går ner på knä och börjar suga.
Hela grejen är så upphetsad, sa bara efter någon minut. Så känner jag det är dag.

Hon ser på mig, säger att hon känner hur jag snart ska spruta.
Spruta du, jag vill ha det i munnen.

Det får mig över gränsen, så jag tömmer mig helt i hennes mun.

Tack säger hon. Det var porrigt o suga dig, men ska nog inte säga detta till killen.

Sen går vi tillbaka och in på hotellet.

Hon berättar för en av sina snyggast vänner, att hon precis sugit av mig utanför.
Då kysser dom varandra.

Mmm..säger vännen, o ser på mig.
Jag känner spermasmaken, o så ler hon mot mig.
 

skruf

Medlem
Chattade med en 38 årig kvinna då jag var 21 vi kom överens efter en tid att vi skulle träffas
hon kom hem till mig ganska sent en kväll vi började direkt med hångel i hallen sen gick vi till sovrummet klädde av oss nakna och hamnade snabbt i en 69 hon är formligen plaskvåt redan och stönar högt, hon sätter sig sen grensle över min kuk och rider några minuter innan hon kommer hon sitter kvar på min kuk 2min kanske så frågor hon om jag vill ta henne där bak, bara höra henne säga det får mig nästan att komma hon ställer sig på alla fyra och jag trycker in mig sakta men ökar fort takten stöter hårdare och hårdare tillslut ligger hon på mage och tanken på min kuk är i röven på denna milf får mig att komma så det gjorde nästan ont
 

Skogensson

Ny medlem
jag Och sambon var på hotell och vi hade kåtat upp varandra hela vägen di.. och hon har väldigt lätt att få orgasm. så det r lite med lite slick sen kom hon första gången.. och då började jag leka med en dildo och satifyre på henne och hon kom igen och då passade jag på att köra in kuken i fittan på henne samtidigt som dildon var inne och sju jäklar vilken orgasm hon fick när jag knulladd henne så.
 

WestCoastMan

Välbekant medlem
Skönaste sexet är än så länge med ett par som jag träffade regelbundet för några år sedan.
Vi bokade en stuga på Österlen en helg och hade mycket bra sex hela helgen, stugan låg lite avlägset så det var sex både inne - och utomhus.
Jag och mannen knullade hans fru gemensamt och även var för sig..
Det var även inslag av lättare bi där mannen sög mig..
Jag och mannen tog även Slidenafil så det var en intensiv helg med en hård kuk den mesta av tiden :)
 
Last edited:

Dekal

Ny medlem
Kön
Man
En gammal flickvän när jag var runt 20 års strecket. Vi hade distansförhållande vilket gjorde att vi var som kaniner när vi väl träffades.
Denna kväll var det nyår och vi hade inte setts på ett tag. Hela kvällen var mer eller mindre ett förspel av smekningar och eggande.
När vi väl kom i säng framåt 3 snåret så började ett sexmaraton som aldrig ville ta slut. Jag kommer än idag 25 år senare ihåg känslan av när jag fick komma in i henne och vi båda mer eller mindre skakade av kåthet.
Vi turades om att komma flera gånger om och vi somnade båda av utmattning framåt 7 snåret på morgonen.
 

martindalarna

Aktiv medlem
Skönaste och svårt att säga, men några ”första” är de häftigaste. Första trekanten som jag och ett ex hade med en av hennes tjejkompisar. Första gruppsexet som var på en klubb i Tyskland, samma ex.
 
Toppen