Skönt med irriterat ollon

Runkepär

Medlem
Ålder
57
Kön
Man
Ibland när ollonet blir irriterat innanför förhuden så är det skönt att runka. När ollonet är helt rent så blir jag inte lika kåt. Är det någon som har tips på något man kan smörja in ollonet med för att det ska kännas av ordentligt när man runkar?

maguno

Välbekant medlem
Kön
Man
Ibland när ollonet blir irriterat innanför förhuden så är det skönt att runka. När ollonet är helt rent så blir jag inte lika kåt. Är det någon som har tips på något man kan smörja in ollonet med för att det ska kännas av ordentligt när man runkar?
Det är skönt när det svider lite vid ollonet

D

Deleted member 72267

Gäst
Verkligen ingen bra rekommendation! Inte om man vill behålla sin förhud och ollon i gott skick
Nu var det ju inget tips om hur man håller ollonet i gott skick utan hur man får ollonet irriterat. Tydligen kan man även irritera forummedlemmar också med samma tips ;)

Regero

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Jag gillar att runka länge, tycker det är som bäst efter typ 3-4 timmar, då är kuken bra svullen och ollonet lite irriterat, vilket gör det extra känsligt och skönt. Gillar känslan efteråt när kuken är lite öm, finns det möjlighet så runkar jag gärna igen några timmar senare, sjukt skönt.
Men skulle nog aldrig ta på något för att irritera ollonet.

Crille775

Aktiv medlem
Kön
Man
Kan bara instämma med TS att det är skönt när det svider samtidigt som man knullar. Hade en skön weekend med en tjejkompis förut. Hon pissade på min kuk från fredag till söndag. Säkert 12-15 gånger. Var så skön när vi hade sex på morgonen på söndagen och det sved riktigt härligt och ollonet var riktigt känsligt.

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
67
Kön
Man
Kan bara instämma med TS att det är skönt när det svider samtidigt som man knullar. Hade en skön weekend med en tjejkompis förut. Hon pissade på min kuk från fredag till söndag. Säkert 12-15 gånger. Var så skön när vi hade sex på morgonen på söndagen och det sved riktigt härligt och ollonet var riktigt känsligt.
Menar du att ollonet svider och blir känsligt av att tjejen kissade på dej?
Jag har aldrig blivit kissad på så jag vet inte, men tänker att det inte är någon skillnad på hennes kiss och ditt eget...

Crille775

Aktiv medlem
Kön
Man
Menar du att ollonet svider och blir känsligt av att tjejen kissade på dej?
Jag har aldrig blivit kissad på så jag vet inte, men tänker att det inte är någon skillnad på hennes kiss och ditt eget...
Det är en väldig skillnad på ens eget kiss och andras kiss. Andras kiss är främmande för kroppen och det är dessutom andra hormoner i kvinnligt kiss. Lätt att få en reaktion i form av klåda eller irritation av någon annans kiss. Ja efter att hon kissat på min kuk en hel helg blev det väldigt känsligt och sved. En grej vi ville testa och det blir ju fort väldigt snuskigt när man blivit kissad på kuken 3-4 gånger utan att skölja av sig mellan gångerna. Men skönt var det verkligt

Toppen