Ska strax bli av med oskulden

Hornyguy2004

Medlem
Kön
Man
Tjenare

Nu börjar det äntligen närma sig att oskulden ska bort så tänkte jag passa på att be om tips från er tjejer, men killar är också välkomna.


Har ni några praktiska tips på fel nybörjare gör? eller andra tips som kan va bra att veta?

Tackar
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
brått lönar sig inte....
ta det lugnt & det r som att dansa pardans, man måste göra det tillsammans

"Relax" Frankie Goes to Hollywood;)
 
Ålder
56
Kön
Kvinna
Håller helt med Doc H.

Nervositet är nog det som gör att man har för bråttom, och det i sin tur innebär att man glömmer att det viktigaste är att njuta.

Lååångt förspel med pussar och smek både här och där ;)

Kom ihåg att tjejen förmodligen är lika nervös som du, om hon inte är äldre och har mer erfarenhet än du!

Gör det till ett skådespel där ni går in i olika roller - kan vara ett sätt att koppla bort blyghet och nervositet.

Kom framförallt ihåg att alla är olika och njuter av olika saker. Därför är det väldigt bra om man vågar berätta var det känns skönt att bli smekt, så att den andre slipper gissa.

Lycka till:love:
 

kille71

Medlem
Kön
Man
Lycka till och njuta...
den här ögonblicken kommer du alldrig att glömma.;)
försöka att skaffa dig ett positvt minne. Jag minns fortfande gärna dessa fantstiska, underbara, helt unika 25 sekunder.....
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
Slappna av och gräv inte ner dig om du misslyckas. Du lär dig vartefter. Du kommer komma för tidigt och du kommer glida ur henne hela tiden men som sagt, du lär dig :)
 

hotpants

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
Men som sagt övning ger färdighet :p[/quote]

så sant så...därför jag övar så mycket;)

Nå hur har det gått för dig??? vill ju veta fortsättningen

kram på dig
 

fjong_X_18

Medlem
Kön
Man
ett fel jag tror många killar gör första gången är att försöka bonka på henne som om det vore porrfilm med många olika ställningar och grejer.. tänk på¨att det ofta känns lite konstigt för en tjej första gången.. så att föredra är lite enklare ställningar då du inte kommer jättedjupt och givetvis skönt jävla långt vått förspel ;) Ta det lugnt och lycka till! Och glöm inte att göra det igen snart, övning ger färdighet! :) Säg till hur det gick!
 

reptilen

Välbekant medlem
Kön
Man
ja, övning ger färdighet, och definitivt mer självsäkerhet
första gången jag skulle ha sex uteblev erektionen, aningen pinsamt...
fann mig dock i situationen och tillfredställde henne på annat sätt
 
Toppen