Ska vi onanera tillsammans?

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Olydiga (men sköna) fittgniderskor och oregerliga kukrunkare, ska vi ha det skönt tillsammans? ;) Berätta vad som gjorde dig kåt senast! Granntjejens blick, snickarens händer? Vad gör dig oregerligt kååååååååt?

Själv har jag stånd och runkar just nu med Mi Ridell i tankarna... Shit pomfritt, hon e sexig - henne skulle jag gärna handskas med. [}:)]:p Henne i knät, ridande, guppande på min hårda kuk med mina händer på hennes skinkor... Och sen börjar det riktigt snuskiga... :p

Vad gör DIG kåt?

J-o-n-a-s

Aktiv medlem
Kön
Man
Mi Ridell... hm, kan inte riktigt placera henne. Låter som en skön tjej, ja iallafall låter det som att du tycker det! :D

Bild(er)?

Anatu

Medlem
Kön
Kvinna
Olydig vet jag inte om jag är..kanske ;)

Det som gjorde mig kåt senast var några ord i min inbox från en man här inne som vet precis hur han ska trigga igång mig...

Önskar att han kom hit och uppfylla både sina ord och mig :oops:

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Mi Ridell är skådis, och en riktigt läcker MILF tycker jag... :p Rolig, brukar va med i komedier, typ rena rama rolf. För något år sen gjorde hon en serie intervjuer med kändisar, där hon var utklädd till japanska - Oumi. Helt sjukt, kul tjej :D Ståfräs är bara förnamnet... ;):D

Toppen