Trax_87gay
Medlem
Hej, jag är på med
Nja, A/ Prova att träffas på någon av filmklubbarna i Sthlm City eller motsvarande i andra städer, samt B/ Börja alltid med en Sanity check. Det sorterar agnarna från vetet.Letar med ljus och lykta, men problemen är alltid dom samma.
1. Plats att vara på
2. Killar som bara vill runka, men som ganska snart börjar tjata om annat…..
Instämmer till fullo. Ska tillägga att jag provat den föreslagna metoden ett flertalet gånger. Det kräver dock lite energi eftersom det även föregås av chattare som bara kan skriva när man har kuken i handenNja, A/ Prova att träffas på någon av filmklubbarna i Sthlm City eller motsvarande i andra städer, samt B/ Börja alltid med en Sanity check. Det sorterar agnarna från vetet.
Lycka till och berätta gärna hur det gick.
Stämmer med mina egna erfarenheter. Hit-rate'n är rätt låg, men vi som är seriösa i detta - vi finns....Instämmer till fullo. Ska tillägga att jag provat den föreslagna metoden ett flertalet gånger. Det kräver dock lite energi eftersom det även föregås av chattare som bara kan skriva när man har kuken i handen
Jag har en bastu där ett gäng kan träffasVet någon till någo bra bastu eller dusch man kan ses på och runka ihop?
Låter mycket bra!Jag har en bastu där ett gäng kan träffas
Det beror väl på hur stämningen ärNi som runkar tillsammans, var lägger ni satsen?
På varann?
Det beror väl på hur stämningen är
Är frottage vanligt i såna sammanhang?Det beror väl på hur stämningen är
Är det i city eller?Jag har en bastu där ett gäng kan träffas
Det är längst med tunnelbanan iafÄr det i city eller?
Bastu har jag föreslagit till en del som första träff. Naturligt naken. Brukar stämma träff i simhallens bastu eller relax. Men kanske 15% som dyker upp och bara en som gått vidare.Verkar svårt hitta nån som vill träffas och runka.
Gillar ses i dusch/bastu på gym centralt i sthlm. Diskret, kan man ta det som det kommer. Ingen press.
Nån intresserad? Ska dit imorrn!!
Träffas gärna så här. Nästa helg?Bastu har jag föreslagit till en del som första träff. Naturligt naken. Brukar stämma träff i simhallens bastu eller relax. Men kanske 15% som dyker upp och bara en som gått vidare.
Jag finns i Uppsala och träffar gärna någon att runka och suga avTja,
Jag söker kontinuerligt runkpolare som kan träffas då och då, i Stockholms trakten även Uppsala. Kollar porr non-stop är och rätt insatt. Om du söker någon i det formatet, skriv ett privat meddelande så tar vi det vidare där.
Borlänge eller Falun funkar. Pm?Träffas gärna så här. Nästa helg?