runkargärna
Ny medlem
Söker en seriös kille som bara vill hänga och runka till porr tillsammans
Sthlm, du då?Intressant. .vart finns du?
Inte så långt ändå. Om man är seriösVästerås
skön kukSundbyberg
Ja, jag brukar sitta i bilen, gömma kuken när någon går förbi. annars runkar jag i den buss jag kör när jag är ensam och har bussen hela dagenJag är också sugen. Det knepiga brukar vara att hitta ett ställe.
Hej Jag är jättesugen, o finns utanför sthlm. Skriv till mig om du vill så kan vi prata vidareSöker en seriös kille som bara vill hänga och runka till porr tillsammans
Tyvärr ,jobbar i JönköpingIngen som bor i Göteborg?
Nja ... , många av oss finns i städer med Filmklubbar; Sthlm, Gbg, Örebro, Norrköping?, Malmö osv.Jag är också sugen. Det knepiga brukar vara att hitta ett ställe.
Finns några diskreta ställen i jkpg, men då är det tyvärr bil. Har buss iblandNja ... , många av oss finns i städer med Filmklubbar; Sthlm, Gbg, Örebro, Norrköping?, Malmö osv.
• har flera gånger träffat lekkamrater på deras hotell i samband med deras jobbresor. Ju mindre anläggningar desto bättre. Jo, men ju mer rörelse desto lättare att smälta in.
På övriga orter krävs mer kreativitet, det respekterar jag!
• utomhus är självklart säsongsberoende, men även risken för att bli anmäld måste beaktas.
• i bilen är obekvämt och inte helt identitetssäkert.
• "hemma hos" går bort innan man kommit till repeat-stadiet och har arbetat upp förtroende.
Osv..... låt oss hjälpa varandra att sänka tröskeln här, med erfarenheter och konkreta tips. Eller??