Skum förhud?

NisSe88

Ny medlem
Kön
Man
Hejsan.
Som ny på forumet så skulle jag vilja säga att det var en väldigt underhållande och ... intressant sida. :D

Vet ej om detta är normalt eller inte...
Men min förhud sitter fast på undersidan av ollonet, så att den inte går att dra tillbaks helt.

Jag lider inte specielt av det, men skulle vara tacksam för synpunkter.

behappy

Medlem
Kön
Man
Normal kanske det är, men det ska inte vara så. Har du själv försökt att försiktigt dra bak förhuden mera? För att se om det släpper? Annars tycker jag att du ska vända dig till ungdomsmottagningen.

NisSe88

Ny medlem
Kön
Man
Vill helst inte rycka och slita.. men det sitter som fan.

Tack för tips.. Man kanske ska ringa och höra sig för.

behappy

Medlem
Kön
Man
Jag tycker verkligen att du ska ringa!
För jag tror att du skulle må bättre av att det inte satt fast, speciellt kanske det skulle vara lättare att runka och sexet kanske blir jättebäst! :D

sep

Medlem
Kön
Man
Förhudsförträngning heter det och är superdupervanligt. Nästan alla mina kompisar har haft det
Går det inte bort av sig självt i tidiga tonåren kan man få det fixat på t ex. ungdomsmottagningen!
Det finns ganska stor infektionsrisk annars, jag fick ibland infektioner i den del under förhuden som inte gick att göra rent ordentligt....

Lycka till kompis

...
don't bust that nut just yet

Foreskin

Ny medlem
Kön
Man
Jag tycker att det låter som den där strängen som alla killar har som inte är omskurna. Vet inte varför den finns. Troligen för att förhuden skall rulla tillbaka över ollonet. Är det så är helt normalt.
När jag var yngre så satt dock flänsen på olonet fast i förhuden på mig. Alltså runt om ollonet. Det löste sig när jag började runka. Efter att jag började runka regelbundet så började det lossna. Till slut satt förhuden inte alls fast så. nu är det bara strängen. Så har du inga problem och ingen infektion så är det bara att runka på...

Krister

Medlem
Kön
Man
Visst kan det vara strängen som är för kort men det kan också vara så att förhuden faktiskt sitter fast. Inte helt lätt för oss att veta exakt utan att ha sett den.

Toppen