Finns det fler än jag som gillar att titta på en annan killes kissande snopp?
Kan inte låta bli att kommentera den här
Visst kan det vara sexigt när nån kissar.... Fast jag funderar lite på rubriken...
"Slaka snopar är mums när de kissar", asså, för en tjej spelar det ingen roll om hon är upphetsad eller inte när hon kissar, det är ju ett helt annat läge för en kille
Det funkar ute och i duschen...typ, men pricka toan
Bent over bitch ha haDärför morgonstånd is the real struggle haha
Tur man bor på landet då... bara ut på gräsmattan och slippa siktaKan inte låta bli att kommentera den här
Visst kan det vara sexigt när nån kissar.... Fast jag funderar lite på rubriken...
"Slaka snopar är mums när de kissar", asså, för en tjej spelar det ingen roll om hon är upphetsad eller inte när hon kissar, det är ju ett helt annat läge för en kille
Det funkar ute och i duschen...typ, men pricka toan
Jaa, eller hurTur man bor på landet då... bara ut på gräsmattan och slippa sikta
Synd vi inte bor grannar då så kunde vi ha vinkat till varandra medans vi stod där hahaJaa, eller hur
Jag har ju inte det problemet men jag kan gå ut och bara sära på benen, praktiskt att bo på landet
ha ha jaaa, kissa i korsSynd vi inte bor grannar då så kunde vi ha vinkat till varandra medans vi stod där haha
Ja de vore något deha ha jaaa, kissa i kors
Jaa, eller hur... why nottJa de vore något de
Ja men precis varför inte. Kunde ju inte skada nån eller jo kanske nån förbipasserandeJaa, eller hur... why nott
Bent over bitch ha ha