slicka fitta

snorpi

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Jag älskar att slicka en go, blöt, varm fitta. Jag tycker nästan det är bättre än att knulla henne och utan att vilja skryta så är jag jäkligt duktig på det enligt tjejerna. Dom skriker nästan ibland och då blir jag ännu mer kåt..
Jag håller med om att slicka fitta är bättre än att knulla. Jag tycker att det bästa som finns är att ligga i en skön 69:a med tjejen överst så man får njuta av utsikten och kan slicka både fittan och rumpan på tjejen samtidigt som man får en skön avsugning :love:
 

wonka

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag håller med om att slicka fitta är bättre än att knulla. Jag tycker att det bästa som finns är att ligga i en skön 69:a med tjejen överst så man får njuta av utsikten och kan slicka både fittan och rumpan på tjejen samtidigt som man får en skön avsugning :love:
Håller med till 100 procent. Det finns inget skönare än att gå ner på en kvinna och lapa fittilska i timmar
 

Dildolover

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag håller med om att slicka fitta är bättre än att knulla. Jag tycker att det bästa som finns är att ligga i en skön 69:a med tjejen överst så man får njuta av utsikten och kan slicka både fittan och rumpan på tjejen samtidigt som man får en skön avsugning :love:
Min och hustruns favoritställning. Hon njuter som mest när jag slickar klittan och använder dildo i fittan och ett finger i analen. Det närmast droppar safter ur fittan som jag girigt lapar i mig.
 
Toppen