Min flickvän har antytt att hon är sugen på att testa...och jag skulle inte känna mig det minsta svartsjuk...skulle bara bli tänd på tanken och inte ens tänka tanken att det skulle vara otrohet...
Konstigt kanske...men sant!
Sen har hon ju varit inne på att få med en tjej till i sängen oxå...å det skulle ju inte jag säga nej till...
[/quote]
Att din tjej får vara med en annan tjej tycker jag är väldigt ja, generöst av dig. men det där med en tjej/partner till i sängen är aldrig bra. Det spelar ingen roll om du och din tjej är 100% säkra på att det kanske händer en gång och att det bara är en kul grej, det slutar
oftast i problem. Det finns inte en tjej som är i ett förhållande med en kille som hon verkligen älskar där hon klarar av att se honom med en annan tjej, för så säkra på oss själva är vi inte. Och du kanske inte tror att du kommer bli svartis men chansen är stor där också,speciellt om din tjej kommer på att hon älskar att slicka fitta/bli slickad av en tjej tex.
Självklart är det olika för
ALLA men det är ett tips som
jag kan ge dig/er.
Låt din flickvän slicka, men inte när du är med, och bjud
ALDRIG in en tredje/fjärde.. osv in i eran säng om ni vill kalla erat förhållande seriöst eller innehållande av äkta kärlek, för har man äkta kärlek så behöver man ingen annan,hur nyfiken eller kåt man än är!