Däremot ska jag, som straffavgift på en kille, få honom att försöka slicka mig till orgasm. Får se hur mycket jag tål och håller ut innan jag vill ha han i mig ist. Och sen vet jag inte om han verkligen skulle se det som straff...
haha! Nä, det är väl kanske inte det, men den här gången... Jag ska ha kontroll på läget helt enkelt så får vi se hur det går
Det ska nog gå bra, slickar han dig rätt så finns det inte en chans i världen att det inte går för dig...
haha, ja, som sagt, jag fick ingen kontroll, får bli en senare gång. första gången på mer än 3 månader tillsammans var inte det bästa tillfället att försöka kontrollera nån av oss...hihi
Absolut! Först mys i soffan... han klia mig över ryggen...smekte mig under tröjan...klämde på min rumpa...då gick det inte längre att ignorera eller kontrollera... Vi fick ta oss till sängen och klädde av oss på vägen... mmm... Grannarna hörde oss med all säkerhet dessutom då han hade balkongdörren öppen, ingen av oss var speciellt tyst och sängen knaka rytmiskt under oss
Hur vill ni bli slickade tjejer?
Hur vill ni bli slickade tjejer?
Väl varierat!
Så jag gillar att ge det, ända längst bakifrån och längst fram...!