Ta en runda och se efter! Det är väldigt ofta iallafall, 9/10 gånger jag är därÄr det varje kväll det knullas?
När brukar det börjas? Var ska man gå någonstans? Då får du höra härliga stunder när du är ute och gårTa en runda och se efter! Det är väldigt ofta iallafall, 9/10 gånger jag är där
Se tidigare inlägg, jag upplever att det är kring 22-23-tiden som det är flest där nu när det blir ljusare längre.. Gå längs parkvägen bara vid Kung Oscars Väg.När brukar det börjas? Var ska man gå någonstans? Då får du höra härliga stunder när du är ute och går
Spännande! Det hade jag velat uppleva! Bara gå och höra hur folk knullar. Är det i buskarna det hålls på?Se tidigare inlägg, jag upplever att det är kring 22-23-tiden som det är flest där nu när det blir ljusare längre.. Gå längs parkvägen bara vid Kung Oscars Väg.
Jamen gå dit då Kanske springer på varann.. Det händer väl att det runkas på parkbänkarna också, men det knullas en hel del i buskarnaSpännande! Det hade jag velat uppleva! Bara gå och höra hur folk knullar. Är det i buskarna det hålls på?
Det beror helt på om du bara går förbi eller om du är intresserad av att delta.. Men gå förbi och se om någon är där, sen löser sig resten av sig självJag får gå dit en kväll! Måste man gå tyst? Eller de bryr sig inte?
Har du varit med om att gå förbi och att du fick kolla på?Det beror helt på om du bara går förbi eller om du är intresserad av att delta.. Men gå förbi och se om någon är där, sen löser sig resten av sig själv
Har alltid hoppat in i leken isåfall, annars har jag gått förbi, aldrig stannat och tittat baraHar du varit med om att gå förbi och att du fick kolla på?
Är det bara att hoppa in då?Har alltid hoppat in i leken isåfall, annars har jag gått förbi, aldrig stannat och tittat bara
Antingen det, eller att du drar fram kuken och tydligt visar att du vill vara medÄr det bara att hoppa in då?
Jag är så sugen på att testa att gå där . Men har inte så stor kukAntingen det, eller att du drar fram kuken och tydligt visar att du vill vara med
Behöver man väl inte ha hellerJag är så sugen på att testa att gå där . Men har inte så stor kuk
Hade jag fått runka av dig?Behöver man väl inte ha heller
Om du hade velat så absolut!Hade jag fått runka av dig?
Hade gillat att runka av dig till ett härligt sprutOm du hade velat så absolut!
Kan göra det och mer..Hade gillat att runka av dig till ett härligt sprut
Som vad?Kan göra det och mer..