M
mike19
Gäst
Självklart har man smaktat
Undrar om man gillar det för att man vet hur skönt det är.Salt, surt ok, det är en vätska som kroppen ger ut, samma som kommer från en kvinnas vagina. Skillnaden i detta forum är uppenbar är att vi män gillar lite mer att se en penis spruta
att slicka min kvinnas fitta efter att jag sprutat i henne, sperma blandat med fittsaft det är mumsigt detSvårt att förstå att någon som är eller varit sexuellt aktiv har kunnat undvika att smaka på sperman.
Slicka en nysprutad fitta, tungkyssas efter en fullbordad avsugning, suga en kuk till sprut, you name it.
Det finns ju hur många sätt som helst att komma i kontakt med, och smaka på sperma, en prestation att undvika det.
jag gillar att smaka på min försats när jag runkar.Smakade på min sats för första gången idag. Har alltid backat när jag sprutat. Men idag så skedde det, stod på knä i duschen, sprutade i handen, sedan tog ja satsen i ansiktet och munnen, smakade inget speciellt, kände mig nöjd efteråt, hade väl runkat i 1 timme innan.
Den är mycket godare än den stora satsen. Men det kändes porrigt med sperma i ansikte och mun, nu när man tänker tillbaka.jag gillar att smaka på min försats när jag runkar.