Avslagen_cola
Aktiv medlem
- Kön
- Man
OK, det där är ju inte ens smidigt gjort. Dra dasen ur led är ju ingen höjdare .
Masturbation for Salvation
Masturbation for Salvation
Originally posted by Avslagen_cola
man börjar känna det här med att man blir för avtänd när man väl sprutar. Hade gärna tagit nån annans sats i munnen för att prova om det smakade bättre då. Tror det kan göra fetskillnad faktiskt. Dock måste det vara någon jag litar på. Som en kompis typ.
Men att bli avsugen och att tjejen tar det i munnen går bra?Originally posted by Hogge
Jag har bara smakat på satsen en gång och det var första gången jag sprutade. Om jag minns rätt så smakade det bara salt. Men idag tror jag inte att jag skulle smaka på den
Originally posted by sweetheart
Men att bli avsugen och att tjejen tar det i munnen går bra?Originally posted by Hogge
Jag har bara smakat på satsen en gång och det var första gången jag sprutade. Om jag minns rätt så smakade det bara salt. Men idag tror jag inte att jag skulle smaka på den
[blue]When everything comes your way, you're probably in the wrong lane.[/blue][/size=1]
Originally posted by sweetheart
[blue]When everything comes your way, you're probably in the wrong lane.[/blue][/size=1]
Originally posted by Nr_one
Provade en gång för ett tag sedan att ligga upp mot en vägg så att jag nästan låg upp och ner när jag runkade, just för att kunna få satsen rakt in i munnen. När det gick för mig sprutade jag hela satsen i munnen, tror inte att jag missade en enda droppe.
Kan väl inte säga att det smakade gott presic, men så farligt var det inte.
Jag kan rekomendera detta sätt om ni skall testa, man är ju garanterat superkåt när man får det i munnen, man hinner inte bli avtänd i och med att man får in det under tiden det går för en.
// Nr One