Jag har smakat min egen sperma några gånger och gillar det skarpt, sprutat i handen och slicka i mig fungerar ju bäst, men kommer ihåg ett tillfälle när jag låg kvar i sängen och runkade och var kåt som en stolle, det var ett sådant där underbart tillfälle när jag riktigt vibrerade av kåthet och kuken var stenhård till max, då precis när jag skulle till att spruta så höjde jag huvudet och lyfte rumpan och riktade kuken mot mitt ansikte och fick till en enorm sats som sprutade rakt in i munnen på mig själv, viiilken underbar känsla, men har tyvärr inte hänt igen, men jag har vid några tillfällen lyckats sträcka ut tungan och slicka i mig lite av det som hamnat i ansiktet. Jag har runkat killar till sprut, men aldrig tagit någon annans sats i munnen, men det finns med på önskelistan och det ska ske den dag jag stöter på rätt kille/man som har rätt konsistens på sperman, inget som liksom väller fram som en tjock gröt utan mer som min egen sperma som sprutar ut ur kukhuvudet i en (eller flera) strålar, lite tunn och lättflytande om ni förstår hur jag menar. Hur gör ni när ni tar någon annans sats i munnen, har ni hans kuk inne i munnen och suger medans han sprutar eller har ni munnen stående på vid gavel som en gökunge precis framför kukhuvudet medans du eller han själv runkar tills det sprutar in i munnen och en del utanför i ansiktet. Det sistnämnda är väl det klassiska på de filmer som finns på nätet och syftet är väl att betraktaren ska kunna se när det sprutar ut ur kuken för att landa där det är avsett och eftersom jag bara älskar att se kukar som sprutar så gillar jag den varianten som underhållning, men skulle jag själv vilja testa då?? Jag skulle nog vilja testa båda delarna.
Puss på kukarna alla styva och kåta sperma dyrkare
och slick i skåran till alla ni underbara Tjejer/Kvinnor
som är med oss och har hamnat i denna kanske lite
mer Kill/Mans inriktade tråd. (Som jag uppfattar den)