Doc Coach
Välbekant medlem
- Ålder
- 58
- Kön
- Man
Prova, du kommer att gilla det, jag lovar. Det är den bästa känslan men det beror kanske på att det börjades i tid.
Börjades i tid?
Prova, du kommer att gilla det, jag lovar. Det är den bästa känslan men det beror kanske på att det börjades i tid.
Fick väl lite smisk innan jag fattade att det va sexuelltBörjades i tid?
Min farbror la mig över knäet och smiskade min stjärt med handflatan när jag va liten, han lotsades att jag varit olydig med nåt. Jag tyckte själv att detta va kul men han smiskade inte så hårt då, det började han göra sen i tonåren.Berätta mer?
Var det inte sexuellt för dig men för den som smiskade dig?
Blev du upphetsad av det smisket och det blev sexuellt för dig?
@Emmy
Min farbror la mig över knäet och smiskade min stjärt med handflatan när jag va liten, han lotsades att jag varit olydig med nåt. Jag tyckte själv att detta va kul men han smiskade inte så hårt då, det började han göra sen i tonåren.
Senare när jag blev äldre jaBlev du pirrig av det då?
Senare när jag blev äldre ja
Hade du alltså en sexuell relation med din farbror?Min farbror la mig över knäet och smiskade min stjärt med handflatan när jag va liten, han lotsades att jag varit olydig med nåt. Jag tyckte själv att detta va kul men han smiskade inte så hårt då, det började han göra sen i tonåren.
Bästa olydiga kvinnorna är de som njuter av att få sitt straffÄlskar att få smisk. Handflatan som träffar rumpan. Ljudet, känslan, smärtan och värmen.
När jag kom upp i tonåren så började vi leka mer, han upptäckte väll att jag blev pirrig av det och han lekte mer med fittan. Det är han som gjort mig intresserad av BDSM men då visste jag inte ens vad det blir.Berätta gärna lite mer
Blir nyfiken
När jag kom upp i tonåren så började vi leka mer, han upptäckte väll att jag blev pirrig av det och han lekte mer med fittan. Det är han som gjort mig intresserad av BDSM men då visste jag inte ens vad det blir.
Jag har i princip bara BDSM-sex och ja jag har ett par partners som är riktigt bra.Hur har det hållit i sig?
Träffat några bra bdsm-partners?
Vad uppskattar du nu?
Låter härligt <3Jag har i princip bara BDSM-sex och ja jag har ett par partners som är riktigt bra.
Uppskattar mest tydlig dominans, totalt utlämnad, våldtäktslekar med min ena partner, han som jag litar mest på.