smygkolla på kompisar

Pettercarl

Medlem
Kön
Man
Hej jag är en kille som har smygkollat på mina kompisar när de onanerade under tonåren. jag tycker det är lite pinsamt, men mkt upphetsande när en tränad tonårskille runkar sin stora kuk.

skriv era synpunkter

oscarboy

Medlem
Kön
Man
Ähh lägg av det har väl alla gjort. inget konstigt alls. Visst är det upphetssande. Man jämför ju sig med allt annat så varför inte kuken?[/size=2]

J

josch00 [slutat på egen begäran]

Gäst
Ähh lägg av det har väl alla gjort.[/size=2]

Nix inte en enda gång, inte ens varit i närheten av något som skulle kunna get anledning till någon sådan aktivitet.

Pettercarl

Medlem
Kön
Man
kul att du svara....men har du aldrig stannat kvar efter man sagt hejdå och så tittar man genom fönstret till deras rum och så där.......jag kommer ju från en upppväxt med villakvarter

Benster112

Medlem
Kön
Man
Har faktiskt aldrig smygkollat eller runkat med kompisar i tonåren.
Det var alldeles för mycket bögnojja bland killarna i skolan jag gick på.
Tror att väldigt få på den skolan gjorde såna saker... eller kanske de gjorde det, därav den högljudda bögnojjan??? [}:)]

Mr.Squirt

Ny medlem
Kön
Man
De flesta har någon gång utfört någon sorts sexuell aktivitet med någon av samma kön. Detta behöver inte alls betyda att man är varken homosexuell eller bisexuell. Man är helt enkelt bara nyfiken. Har hört folk som har knullat med varandra när de var små och sugit av varandra. Jag runkade bara med mina kompisar. inget mer.

s_blaj

Medlem
Kön
Man
Har heller aldrig smygkollat...men det beror nog mer på att jag aldrig fått nåt tillfälle. Hade absolut gjort det!

Däremot har jag ju runkat med kompisar när man var yngre...

J

josch00 [slutat på egen begäran]

Gäst
kul att du svara....men har du aldrig stannat kvar efter man sagt hejdå och så tittar man genom fönstret till deras rum och så där.......jag kommer ju från en upppväxt med villakvarter

Mycke villor var det här också, men nix inte som ung.
Vilket frågan gällde.
NU går jag bara omkring och väntar på att någon, sympatisk granne skall glömma dra ner persiennen ;)

JOhan

Toppen