Smygrunk

blondchic

Ny medlem
Kön
Man
Finns det någon som gillar att smygrunka? Själv har jag gjort det ganska ofta och nära andra människor. Oftast när de sover, men ibland, till exempel på skolbussen har jag runkat till orgasm. Berätta om era eskapader!

Toy_boy

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag älskar att smygrunka!! Men samtidigt så skäms jag lite över det för de är ju liksom elakt emot andra personer... :oops:

Men om jag till exempel sover över hos en kompis så kan jag nästan inte låta bli. Och ännu bättre då om vi sover i samma rum.

Och även på bussen när man sitter längst bak med ett fåtal andra passagerare ombord. Mmmm blir lika kåt varje gång.

Men dock är det tyvärr så att man inte vågar komma varje gång. De liksom lämnar för mycket bevis.

Toy_boy

Aktiv medlem
Kön
Man
Ja just det! Jag kanske ska dela med mig av en eskapad också eftersom det ändå va det du bad om. :cool:

En gång när jag var 13 år så satt jag och en jämnårig kompis uppe och fixa med magic-bilder på varsin sida om köksbordet. Vi skulle egentligen sova men vi hade smitit upp. Jag hade pyjamas och han boxershorts. På den tiden var jag minst sagt småkåt på honom. Så jag lät en hand glida ner under bordet och knäppte upp min pyjamas gylf och handen gled in. Sen så satt vi där och jag satt och runka hela tiden medan vi prata och sortera och höll på. Senare gick jag på toa och avsluta det hela. :oops:

Toy_boy

Aktiv medlem
Kön
Man
Jo jag skäms nog med ibland. Men det är ju lite av spänningen.

Se men inte röra!

jo precis. men ibland känner jag att man är framme och tänjer lite väl mycket på den "regeln".

Liksom var går den gränsen egentligen? :oops:

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
grymt upphettsande att smygrunka men man får välja sina tillfällen tycker jag där man har lite koll iallafall på vem som ev kan komma att upptäcka mig om det skulle bli så.

Toppen