Smygtitt vid onani

skönastunder

Ny medlem
Kön
Man
Har ni smygtittat när er sambo eller dyl har onanerat utan att de vet om att ni tittat?
Mig har det hänt...kom på min sambo när hon onanerade efter att ha rakat sig i badkaret. Hon vet ej att jag tittade in genom dörrspringan. Otroligt upphetsande att höra henne stöna tyst när hon kom. Har detta hänt någon annan??

Tommy

Medlem
Ålder
58
Kön
Man
Tyvärr inte, vi har onanerad tillsammans, men skulle gärna smygtitta utan att hon vet om det.

Kön
Man
Japp, någon gång bara. Oftast så brukar jag tjuvlyssna lite och ibland så tittar jag med. Fast bara någon gång ibland. :oops:och bara en snabb glutt...

Kön
Man
Originally posted by hanna82

nej, om jag upptäcker honom går jag in och tittar helt öppet. :)

ja, det gör jag med ibland! :p

Men det är faktiskt upphetsande att kolla på någon som gör det skönt för sig själv utan att de vet om... Många av de gånger som jag smygtittat eller "tjuvlyssnat" har jag också blivit mycket kåt själv och då varit i rummet brevid och pillat lite på mig själv. :p

erotique

Aktiv medlem
Kön
Man
Originally posted by Fröken Höger

Originally posted by hanna82

nej, om jag upptäcker honom går jag in och tittar helt öppet. :)

ja, det gör jag med ibland! :p

Men det är faktiskt upphetsande att kolla på någon som gör det skönt för sig själv utan att de vet om... Många av de gånger som jag smygtittat eller "tjuvlyssnat" har jag också blivit mycket kåt själv och då varit i rummet brevid och pillat lite på mig själv. :p

Det vore trevligt att höra lite mer detaljer om vad som hände... Snälla goa fröken, berätta...

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
händer ofta att jag smygtittar.
tex när hon ska duscha låtsas jag gå in o hämta nåt precis innan hon går in i duschen sen stänger jag ej dörren efter mig helt utan lämnar en springa,(tror hon vet vad jag gör men ej säker) det tänder mig iallafall.:p

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Jag skulle gärna smygtitta på min partner när han onanerade:p Men jag får väl börja med att skaffa en "partner"...

Annars tittar jag gärna på andra som onanerar - även om de inte är min partner;):p:p

JijHå

Medlem
Kön
Kvinna
Har ni smygtittat när er sambo eller dyl har onanerat utan att de vet om att ni tittat?
Mig har det hänt...kom på min sambo när hon onanerade efter att ha rakat sig i badkaret. Hon vet ej att jag tittade in genom dörrspringan. Otroligt upphetsande att höra henne stöna tyst när hon kom. Har detta hänt någon annan??

Ja! Visst har jag "smygtittat" :oops:

FridaA

Medlem
Ålder
37
Kön
Kvinna

Hmm... :oops:

stånd

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag skulle gärna smygtitta på min partner när han onanerade:p Men jag får väl börja med att skaffa en "partner"...

Annars tittar jag gärna på andra som onanerar - även om de inte är min partner;):p:p

Det tänder jag också på:p:p:p

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man

Hmm... :oops:

ni kanske borde reda ut detta först?!:D

Toppen