Hej, tänder inte på att smygtitta på killar, men älskar att bli tittad på
Gillar du att "blotta" dina trosor också?Hej, tänder inte på att smygtitta på killar, men älskar att bli tittad på
Jag tror att det beror på tillfället. Om man ser en gullig kille på stranden ligga och sola kan jag bli nyfiken men inte direkt kåt
Men samma kille på ett tåg som man kikar på och fantiserar om i smyg får mig pirrig. jag tror att det handlar om att man är så medveten om andras blickar på t.ex en strand. På andra platser är personen man "smyger" på ovetande om ens fantasier och det är lite upphetsande tycker jag.
Vad fantiserar du om då....??*L*Jag tror att det beror på tillfället. Om man ser en gullig kille på stranden ligga och sola kan jag bli nyfiken men inte direkt kåt
Men samma kille på ett tåg som man kikar på och fantiserar om i smyg får mig pirrig. jag tror att det handlar om att man är så medveten om andras blickar på t.ex en strand. På andra platser är personen man "smyger" på ovetande om ens fantasier och det är lite upphetsande tycker jag.
Håller med! Jag fantiserar t ex om en kille i min klass ibland... känns sjukt förbjudet. Speciellt eftersom att vi är kompisar också