Smygtitta

myseli

Medlem
Kön
Man
De flesta killar blir ju kåta av att få en smygglimt av en tjej som byter om, badar naken och liknande grejer. Hur är det med er tjejer, får ni ut något av att se killar som klär av sig utan att veta att någon ser?

Josefinfin

Ny medlem
Kön
Kvinna
Jag tror att det beror på tillfället. Om man ser en gullig kille på stranden ligga och sola kan jag bli nyfiken men inte direkt kåt :cool:
Men samma kille på ett tåg som man kikar på och fantiserar om i smyg får mig pirrig. jag tror att det handlar om att man är så medveten om andras blickar på t.ex en strand. På andra platser är personen man "smyger" på ovetande om ens fantasier och det är lite upphetsande tycker jag.

SaLiCa

Medlem
Ålder
38
Kön
Kvinna
Hmm? Tändande är kanske inte rätt ord, men visst kan det vara lite mysigt att titta på någon i smyg, kille som tjej!:oops:

Weightless

Medlem
Kön
Kvinna
Jag tror att det beror på tillfället. Om man ser en gullig kille på stranden ligga och sola kan jag bli nyfiken men inte direkt kåt :cool:
Men samma kille på ett tåg som man kikar på och fantiserar om i smyg får mig pirrig. jag tror att det handlar om att man är så medveten om andras blickar på t.ex en strand. På andra platser är personen man "smyger" på ovetande om ens fantasier och det är lite upphetsande tycker jag.

Håller med! Jag fantiserar t ex om en kille i min klass ibland... känns sjukt förbjudet. Speciellt eftersom att vi är kompisar också:oops:

moviemaker

Medlem
Kön
Man

Håller med! Jag fantiserar t ex om en kille i min klass ibland... känns sjukt förbjudet. Speciellt eftersom att vi är kompisar också:oops:
Vad fantiserar du om då....??*L*

nyfiken75

Medlem
Kön
Man
Detta var inget smygtittande direkt...för hon såg att jag stirrade på henne...men iallafall. Var på stranden i marbella för några år sen....det låg en riktigt sexig tjej bakom mig i en solstol. Jag låg på magen och tittade rätt upp i musen och rumpan som endast var täckt med ett par extremt små string. Hon låg smörjde in kroppen och framför allt rumpan och mellan benen med sololja. Hon låg typ och onanerade 2-3meter från mig. Hon höll säkert på i en halv timme och vi hade mycket ögonkontakt under tiden. Det var inte så lätt att inte titta dit kan jag säga. Det var riktigt upphetsande. Fick vänta bra länge innan man kunde lägga sig på rygg igen. Ståndet höll i sig!

Toppen