När jag bodde hemma så kunde jag gå upp på vinden och tjuvkika på min granne. Dottern hade sitt rum på andra våningen på gaveln mot vårat hus och det var inte mer än kanske tio meter mellan husen. Vårt hus hade inget fönster på gaveln så hon trodde säkert att ingen kunde se, men vi hade en kallvinda med en ganska stor ventil på gavelväggen och hon hade ett stort fönster så man hade bra insyn! Där tillbringade jag en hel del tid tills vi flyttade när jag var 17. Hon var ett år yngre än mig. oftast såg man inget, on hon överhuvudtaget var på sitt rum så satt hon vid skrivbordet eller låg på sängen och läste, men ibland kunde jag se när hon bytte om och så, och några gånger fick jag se när hon onanerade. Det var oerhört spännande, och jag trodde inte fram tills dess att tjejer kunde ha sån fantasi när dom var för sig själv men det blev jag varse!
Vi umgicks en del då och när man var hemma hos henne så hade man lite svårt att hålla sig från att le, och att hålla blicken från där jag sett att hon hade några "leksaker"!
Halloj!