Snabbis v.s. vanligt

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Jag personligen tycker att snabbisen r underskattat

det finns väl inget bättre än att få slita av sig kläderna & i sköna passion
hänge sig åt hettan

det handlar om kärnan i sexet, att få utlopp & få njuta

snabbis kan oxå vara en snabbonani, tillsammans lr ensam

vad tycker du?
 

Janne K

Medlem
Kön
Man
En snabbis ger alltid vad man vill att det ska ge, är man riktigt kåt så vill man direkt. Varför vänta när man är kåt nuuu! Under sommaren blir det många snabbisar för mig iaf, de är lika mycket värda som långkörare. En snabbis funkar på alla ställen.;)
 
D

Deleted member 51940

Gäst
Ja, håller med Dig Doc ! Snabbisar är hääärligt! Snabbt ,intensivt ,och passionerat.Inga krusiduller;)
 

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
Ja jag håller medtill 100%!
Att när man är sådär vansinnigt kåt efter att kanske chattat med sina underbara vänner här eller när man setat och kört bil och tankarna farit iväg och kuken tenderar ett fastna i ratten...Ja då är en snabb runk helt underbar att ta till!
 

La Dolce Vita

Medlem
Kön
Kvinna
Precis! Varför dra ut på tiden när man kan få det man vill ha snabbt och intensivt :p

Det gäller oavsett om det handlar om på en man hand eller på tu man hand;)
 

Vilda

Medlem
Kön
Kvinna
Skönt att intensivt ge sig hän men har svårare att få orgasm just för att det går så fort.

Jag föredrar att knulla utan tidspress... :D
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Tillfället och tiden ger stunden!

Helt beroende på var,när och hur...jag har haft fantastiska knull på tre minuter tex med kjolen uppdragen vid diskbänken, och lika fantastiska i ett par timmar över hela lägenheten. Har man bara känslan och viljan så uppskattar jag bägge delarna lika mycket....
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
Snabbonani avskyr jag men ett skönt snabbknull är gött som fn. fast det får inte vara istället för långt utdraget samlag
 

Xenon

Aktiv medlem
Kön
Man
Ah, snabbisen rockar. Ffa om man hinner komma själv snabbt som attan och lämna en upphetsad men långt ifrån tillfredsställd partner kvar. Då har man sett till att det vankas mången snabbis resten av den dagen. :)
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
Någon mer än jag som kopplar ihop snabbisar väldigt mycket med public? och sommar... :)
 

Bluesman

Medlem
Ålder
58
Kön
Man
Snabbrunk är inget för mig, långt ska det vara, men det kan vara väldigt triggande
att runka upp ett ordentligt stånd några gånger under dagen, men att ge sig innan man kommer för att avsluta dagen med ett utdraget smekande.

Snabbisar är inte heller så mycket för mig, jag fokuserar oftast lite för mycket på min
partner, och hon behöver oftast en långt förspel för att komma, älskar att smeka henne och retas med min tunga.

Men ibland har hon väckt mig mitt i natten, smekandes mig, dessa tillfällen brukar hon rida mig hårt och snabbt, eller helt enkelt runka av mig snabbt, brukar vara skönt, men generellt långa knull och långa runk är skönast.

:oops::p
 
Toppen