Snart bi? :-)

Dexter

Medlem
Kön
Man
Suck! Åter: Det är helt ok att hålla på med pers av samma kön om det är det man VILL. Det som det gällde var när man gör ngt för att det mer lr mindre är ett krav fr samhället o ngt som man eg inte vill alls! Har aldr sagt ngt om att killarna inte har krav på sig oxå, men de har då i a f inga krav på sig att stå o hångla m andra killar på dansgolvet...

Frågan är varför du, som nästa alla som påstår sig ta tjejernas parti, förminskar dem till viljelösa offer. Det där snacket om samhällets enorma förtryckande inverkan känns mest tröttsamt. Håller med La Dolce Vita till 100%.

Bra att du tycker det är okej med tjejsex men utgå då ifrån att de vill ha det.
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag orkar inte kommentera mera! Tråkigt, när det inte går att prata om samma sak; att man kan följa en dialog. Om då ämnet byter skepnad är en annan sak för då beror det på att båda parter har bytt. Ni är bara aggressiva o tar allt man säger fel. Ni säger inte typ: "Jo, visst kan det vara så ibland, men jag tror att tjejerna oftast gör det för att de vill!" Det hade varit att följa dialogen, men ni har tydl ingen koll på vad det innebär...
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
jag säger som jag har sagt innan
vi flesta r här för att njuta

inte för att döma lr att vara förskräckta puritaner

strömningarna i samhället r många, en del r råa
andra r vettiga

vi ska utgå vad vi ger vår nästa & vad vår nästa vill ha
utan att någon far illa

s å s l u t a rida på höga moraliska hästar... låt oss vara dekandenta för vårt eget nöjes & njutnings skull!

>> Unum castigabis, centum emendabis<<
 
Toppen