Snus?

• Thread starter nickespecial (slutar på egen begäran)
  • Startdatum
N

nickespecial (slutar på egen begäran)

Gäst
Jag snusar all vaken tid, har inte tänkt att sluta heller .
Killar som snusar är inget problem ( undantag jätteprilla) . Men där emot tjejer som snusar lös snus , usch det ser otroligt illa ut .

En syn jag aldrig glömmer , det är något år sedan .
Mitt på dans golvet dansar en hyffsat kurvig tjej med långt brunt hår .
När hon snurrar runt och lutar sig ifrån sin partner , tittar på honom och ler .
En mega paj under över läppen som hänger ner över tänderna , blä...usch... fy vad äckligt .:eek:

Min reaktion på en hyffsad tjej som blev avsky , kan den finnas hos tjejer som tittar på killar också?

Z

zingoalla (slutat på egen begäran)

Gäst
Jag snusar all vaken tid, har inte tänkt att sluta heller .
Killar som snusar är inget problem ( undantag jätteprilla) . Men där emot tjejer som snusar lös snus , usch det ser otroligt illa ut .

En syn jag aldrig glömmer , det är något år sedan .
Mitt på dans golvet dansar en hyffsat kurvig tjej med långt brunt hår .
När hon snurrar runt och lutar sig ifrån sin partner , tittar på honom och ler .
En mega paj under över läppen som hänger ner över tänderna , blä...usch... fy vad äckligt .:eek:

Min reaktion på en hyffsad tjej som blev avsky , kan den finnas hos tjejer som tittar på killar också?
Men herre gud, tror du att vi tjejer tycker det ser trevligt ut på er eller?
När jag ser en man skratta vill jag se hans tänder inte en stor prilla med snus inte heller portion snus, det vet du ju...........

H

Härligheten(slutar på egen begäran)

Gäst
Jag vill se ett leende....utan prilla.... :) tack!

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
Det är väl avtändande oavsett vem som använder snus bla så luktar det. Nä sex utan snus tycker jag är att föredra.

:p:):p

Toppen