Fick du orgasm?Jag var nog runt 12-13år när en äldre killer på landet sög min kuk i skogen det var spännande, det blev flera ggr sen.
Jag har för mig det.Fick du orgasm?
HärligtJag har för mig det.
Det låter trevligtJag var typ 35. Jag och en kompis såg en porrvideo. Vi började runka, först var för sig, sedan varandra och lutade i sängen där vi sög varandra.
Det låter trevligtJag var runt 45 år. Jag älskar bli avsugen till sprut där mottagaren sväljer min sats. Egentligen ingen skillnad i känslan mot när en kvinna suger, men vetskapen av att det är en kille gjorde att det blev en extra kick...
En del menar att män suger bättre än kvinnor eftersom de själva vet hur de vill bli avsugna, men jag har upplevt flera män som absolut inte är bra på att suga, så tror inte det stämmer...
HärligtDet låter trevligt
TrevligtKan nog varit runt 45
Trevligt40-årsåldern på filmklubb i Sthlm, efter ömsesidig Sanitycheck. Jag runkade och han sög - så ville han ha det.
I samma svep utomhus på Kursens västra slänt ner mot Mälarens vatten. Kille som jag fick kontakt med här på Ona. Han sög och ville inte ha motprestation. Gick dock bra att runka av honom.
Jag var 25 eller 26. Träffade på krogen en äldre man som jag var ytligt bekant med sedan tidigare, jag visste t.ex. att han var gift. Men han var gräsänkling vid det tillfället och berättade att han brukade kolla på porrfilm tillsammans med "ungdomar" när inte frugan var hemma och att han gärna sög av killar som omväxling. Jag kunde inte tacka nej till erbjudandet att följa med honom och prova...Hur gamla var ni första gången en annan kille sög av er och tyckte ni det var skönt?